Tiedote Foorumin versiopäivitys 1 > 2

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Screenshot_20230603_201915_Chrome.webp
Kerppele....ei onnistu :(
 
Varmaankin ensi keskiviikkona illalla alkaa päivitys. Ensin koeversio ja mikäli se menee ongelmitta, niin sitten varsinainen.
 
Tämä päivityksen ajankohta osui nyt vähän huonoon saumaan sikäli, että ensi viikonloppuna ei ehtine oikein tekemään mahdollisia pikku säätöjä. Syynä valmistujaisjuhlat ja mm. niihin liittyvät pidemmän matkan mummokuljetukset.

Kysymyksiä saa kuitenkin esittää kaikesta, mikä uudessa versiossa kummastuttaa ja vastaan heti kun kykenen.
 
Eli keskiviikkona tapahtuu jotain, mutta mihin aikaan, ja onko käyttökatkoksia foorumilla odotettavissa millälailla, ja minkä pituisia ?
 
Eli keskiviikkona tapahtuu jotain, mutta mihin aikaan, ja onko käyttökatkoksia foorumilla odotettavissa millälailla, ja minkä pituisia ?
Tiedotan kun aikataulu täsmentyy. Alustavasti keskiviikkona aikaisintaan klo 16.

Testipäivitys tehdään ensin, eikä se välttämättä näy mitenkään. Mahdollisena hidasteluna ehkä. Kun se on todettu onnistuneeksi, tehdään oikea päivitys. Ehtiikö se keskiviikkona, selviää testipäivityksen perusteella.
 
Huonommaksi ei ainakaan voine enää mennä:). On tämä vaaleus jo jotain niin silmiä särkevää, että häiritsee melkeinpä fyysisesti häiritsevää leveyttä(aiheuttaa turhaa pään kääntelyä näytöllä vaakatasossa) yms. enemmän:D.
 
No, nää on mielipideasioita....
Itse en taas oikein voi sietää tummaa taustaa, joka esim offipalstalla on .....
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös