• KAMIINA ON HÄTÄAPUKAMIINA - LUE TÄMÄ!

Kamiina ei ole EU:n rakennustuoteasetuksen vaatimusten eikä ekosuunnitteludirektiivin mukainen tuote. Sen hiukkaspäästöjä ei ole mitattu, eikä kamiinaa ole testattu EU-määräysten mukaisesti.

Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Tiedote Foorumin versiopäivitys 1 > 2

Viestiketju osiossa 'Ylläpito tiedottaa' , aloittaja borg, 17.1.2021.

1. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    10 728
    Eikös sillisalaatissa ole kaikki sekaisin? Vai erillään?

2. V361

V361 W.W.W.
    KK Plus ADpack Betatester

Saadut tykkäykset:
    5 695
    Ennen sekotettiin kaikki keskenään, nykyisten luultujen tai oikeiden ruokarajoitteiden aikana jokainen ainesosa on omassa kipossaan josta jokaisen saa sekoitella sellaisen salaatin ku haluaa.
    Ninhän se on tääläkin, ei kaikkea tartte lukea, vaikka kyl mä oon vielä toistaiseksi lukenu...

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 3
  3. alfred_j_kwak

alfred_j_kwak Hiilinielu.
    KK Plus pack Betatester

Saadut tykkäykset:
    2 512
    Itse ainakin katselen mitä tuossa lukemattomien viestien listalla näkyy. Ihan sama missä ketjussa tai osiossa ovat. Siinä näkyy ne joissa on tapahtumia. Analogiana käytettäköön tässä rusinoita simassa.

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 9
  4. kymi

kymi Rahtari
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    2 804
    En ole ite koskaan ymmärtänyt tuota ideologiaa, että foorumilla pitäisi olla minimaalisesti osioita. Helpottaa ainakin omaa elämääni monellakin foorumilla, joilla olen enemmän "satunnainen tarkkailija" kuin aktivisti.

Jos esimerkiksi autofoorumilla kiinnostaa moottoritekniikka, niin en todellakaan kaipaa sinne osastoon ketään julistamaan miten on auton korimuokkauksilla kikkaillut etupyöriin lisää camber-kulmaa. Tai rengasfriikkiä julistamaan "kato v.ttu mun stancee!!!!!".

Jos nyt nimillä halutaan puhua, niin yksi iso syy miksi en ole rekisteröitynyt enkä kiinnostunut rekisteröitymään nistipalstalle on juurikin se 2 aihealuetta + kauppa + tapahtumat. Ja niissä sitten aivan tajuton sekametelisoppa. Vaikea poimia rusinat pullasta.

Täällä taas jos seuraisin harvoin foorumia, voin kahlata suosikkialueet läpi nopeasti. Tai aktivistina sitten selailen joko viimeisiä viestejä tai lukemattomia.

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 4
  5. korhonen

korhonen Kansalainen
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    2 974
    En muista enää millasena sivusto näkyy jollei ole maksua suorittanu mut ei kyllä todellakaan ole mikään sillisalaatti ainakaan huonossa mielessä.. siis ei kodinkoneesta ole nyt kyse..
    suht aktiivisena käyttäjänä olen samoilla linjoilla @kymi n toteamuksen kanssa..

6. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    10 728
    Foorumi on rakenteeltaan aivan samanlainen, oli pluspakkia tai ei.

• Informatiivinen Informatiivinen x 1
  7. alfred_j_kwak

alfred_j_kwak Hiilinielu.
    KK Plus pack Betatester

Saadut tykkäykset:
    2 512
    Se on tää loistava porukka. Ihan sama mikä alusta, niin laadukasta sisältöä syntyy. :rotfl:

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 6
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  8. kymi

kymi Rahtari
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    2 804
    Jätin tämän omasta viestistäni pois kun ajattelin että aiheuttaa taas mielipahaa. Mutta onhan se tosiaan niin, että jos tän foorumin asia-aiheista jätettäisiin vittuilu, pastanjauhanta, offtopic jne pois, niin liekö jäljellä montakaan viestiketjua, joissa on viestejä enemmän kuin ensimmäinen? Ja kun tuo poistettu näppäimistön kulutus siirrettäisiin illanviettoon ja turinaan niin mehän oikeastaan pärjättäisiin yhdellä alueella ("asiajutut") ja yhdellä erillisellä päätason "turinaa" viestiketjulla.

• Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
  9. Jammu

Jammu getting in tune The music's played by the madman

Saadut tykkäykset:
    409
    Tuli niin hyvät puolustelut, että jatkakaa samaan malliin:D:D:D

10. LPR

LPR Kytöstelijä
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    5 511
    Joskus muinoin, ennen kun olin kuullutkaan koko Konekansasta, yritin tuota nistipalstaa joskus lukea. Tuon julmetun sekalaisuuden takia käynnit jäi harvoiksi.

11. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    10 728
    Phpbb on erilainen. Useamman kerran on tullut huomattua, että kulttuurishokki on tosiasia.

12. LPR

LPR Kytöstelijä
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    5 511
    Sitä tarkoitin, että kun siellä on tasan kolme osastoa markkinapaikan lisäksi, niin kaikki jutut on aivan sekaisin. Ei hyvä.

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 1
  13. oh1hih

oh1hih oh1hih
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    1 769
    @borg Mikä noista foorumialueista muka kannattaisi hukata? selasin listaa lävitte ja, noh, ilmoitusten jakamisen kaupallisiin ja ei kaupallisiin näen hiukan turhaksi, mutta.. eikai tässä juuri mikään alue ole täysin kuollut?
    Kerro toki ennakolta mitä ajattelit poistaa ni me vastustetaan sit..

14. 3.152

3.152 Ikijäässä
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    3 864
    Tasainen laatu on se "juttu" :opiskeleva:

• Tykkään Tykkään x 1
  15. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    10 728
    Olen tainnut jo poistaakin betatestifoorumin alta syötteiden kokeilua varten -nimisen alueen ja pari muuta näkymätöntä rönsyä. En näitä vakiintuneita, kaikille näkyviä.

16. topik

topik Väsyttää
    Betatester

Saadut tykkäykset:
    2 799
    Aika harvoin tulee käytyä tuolla etusivulla, koska luen jutut tämän lukemattomat sivun kautta. Onhan se tietekin aika pitkä niillä jotka harvemmin käy foorumilla.

17. Wickström

Wickström Kansalainen
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    761
    Jotain jos "tarpeettomana" hävittää tai siirtää toiseen paikkaan, niin varmasti juuri silloin sitä kaipaa tai ei löydä mistään.

18. JK77

JK77 Kansalainen
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    139
    Ittelle on ainaki muodostunu tavaks tökkiä tota viimeisimmät nappia ja lukea päivän polttavimmat puheen aiheet.:D
    Mutta eri aihealueet on tietysti hienoja kun hakee jotain tietoa tai muuten haluaa lukea itseä kiinnostavaa aluetta.

Ja onhan se tietysti eri jos täällä roikkuu joka päivä/ilta taikka satunnaisesti.

Yhtäkaikki minä en ainakaan osaa sanoa mitä pitäis muuttaa ,mun mielestä tää rullaa oikein hyvin että kiitokset vaan ylläpidolle.

• Tykkään Tykkään x 1

Jaa tämä sivu