Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Puuilosta ostin Icebugin Trekkerit 59,90 €.Jotkut nastakengät olis varmaan hommattava.
Pientä halvan kokeilua täälläkin, sehän tarttee sitte sen aluseristeen, muuten on alapuolelta kylmä ku... Nehän kaupataan aina erikseen, saadaan semmonen vaikutelma, että systeemi olis ensinnäkin tosi halpa ja toisekseen mahtuu tosi pieneen tilaan, kumpainenkin on epätosia. Koko systeemi vie noin keskikokosen halvan makuupussin verran tilaa.Onkos kellään riippumattoa yöpymiskäytössä? Ajattelin moisen hankkia ja painin tässä ajatustasolla jotta ostaako kaksi eli ensin halvan ja kokeilee->
mikäli tuntuu olevan mieluista niin hankkii sit paremman.
Sääskiverkko sais ainaki olla, sadesuojaa ei alkuun tarvihe kun kuistille ajattelin sen viritellä näin lämpimien öiden aikaan.
Kokeilemalla selvinnee, sekin kannattaa huomioida, että narujen kireys JA kiinnityspisteiden etäisyys vaikuttavat suuresti kuinka pahasti roikkuu mutkalla.Sopiikohan riippumatto huonoselkäiselle?
Itse kärsin nukkua pehmeässä sängyssä huonon selkäni kanssa.
Riippumatto houkuttelisi, mutta epäilen, että selkä on eri mieltä.
Armeija-aikana (≈15v sitten) nukuin ticket to the moonin riippumatossa kymmenet metsäyöt, se oli viritettynä masin kapellin nurkasta nurkkaan.Onkos kellään riippumattoa yöpymiskäytössä? Ajattelin moisen hankkia ja painin tässä ajatustasolla jotta ostaako kaksi eli ensin halvan ja kokeilee->
Sääskiverkko sais ainaki olla, sadesuojaa ei alkuun tarvihe kun kuistille ajattelin sen viritellä näin lämpimien öiden aikaan.
Kaveri on huono selekänen ja painaa varmaan 130kg.Sopiikohan riippumatto huonoselkäiselle?
Mulle ei ainakaan sovi, sen verran huono ranka ollu jo 55 vuotta. Ja kääntää oletetut hartiat eteen, on paha. Toki 1 mallia vaan kokeillut.Sopiikohan riippumatto huonoselkäiselle?
Kokeilunhalu meni siltä kesältä ohi ja sittemmin tuo on vähän unohtunut. Pitää varmaan testailla uudelleen.Lähinnä tosiaan katon alla, kuistilla, tuossa olis tarkoitus nukkua.Pientä halvan kokeilua täälläkin, sehän tarttee sitte sen aluseristeen, muuten on alapuolelta kylmä ku... Nehän kaupataan aina erikseen, saadaan semmonen vaikutelma, että systeemi olis ensinnäkin tosi halpa ja toisekseen mahtuu tosi pieneen tilaan, kumpainenkin on epätosia. Koko systeemi vie noin keskikokosen halvan makuupussin verran tilaa.
Jos päätyy halpaan, puunsuojaliinat tarvii hankkia taikka tekasta jostaki pienestä pikaliinasta ja näiden lisäksi sitte kunnolliset narut riippumaton molempiinpäihin. Narut kannattaa tekasta ylipitkät ja kiinnittelyvaiheessa joko kaksin taikka kolmikerroin, niin eivät veny kovin ja toisaalta solmut on helpompi aukasta.
Toki jos ihan avotaivaan alla meinaa lepäillä niin sitte vielä se sadepeite päälle, näähän kannattaa rakentaa sillain valmiiksi että riippumattoa eikä peittettä tarvii alkaa erikseen rakenteleen, vaan riittää kun laittaa 4 narua puihin kiinni ja peitteestä pari helmaa alas. Taikka näin ainaki ite asian nään.
Ite hommasin tuossa talvella DD Hammocks Frontline Hammock -riippumaton varuste.netistä. Aiemmin mulla on jo retkitavaroissa DD Hammockin 3x3 metrinen tarppi, niin nuo sopii yhteen ikään kuin nenä päähän…Onkos kellään riippumattoa yöpymiskäytössä? Ajattelin moisen hankkia ja painin tässä ajatustasolla jotta ostaako kaksi eli ensin halvan ja kokeilee->
Kun vain paras on kyllin hyvääAiemmin mulla on jo retkitavaroissa DD Hammockin 3x3 metrinen tarppi, niin nuo sopii yhteen ikään kuin nenä päähän…
Tuo ainakin pitäisi olla kohtalainen, ja siinä tulee itikkaverkko mukana. Eikä mielestäni hinta ole pahemmasta päästä.
Noiksi ”puunhalaajiksi” käy käytännössä vaikka bilteman kuormaliinanpätkät tms jos haluaa budjettiratkaisun. Itse en ainakaan niitä valmistajan omia puunhalaajia ostanut.
naurunäreestä retki(miehen) 3X3 tarppi ja suhmurallinen yleisnarua. Puunsuojiksi LIDL:n parkside yleisliinaa ja siinä kun oli liinaleikeissä Husqvarnan ompelukeidas esillä, niin samalla suhinalla tarppiin semmoset erilliset hihat. Tarpista saa semmosen ujon pötkylän ennen kun kun edes irrottaa naruja, helppo kuljetella eikä narut mene ristiin, kun ne kietoo eri kerroksiin säilöön. Kattos kun ei ole mitään kuvaa edes sekavuuden lisäämiseksi 
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.