Se on tietynlainen merkkiuskollisuus mikä velvoittaa tiettyihin maneereihin. Näyttää istuvan Ford-piireissä syvällä, ilmeisesti jo verenperintönä. Fordin/Fordsonin pitää olla sininen... Ugh, minä olen puhunut... Jos sitä on modattu vaikka Traderin koneella niin se on hienoa, mutta jos joku sinne Perkinsin tai Scanian laittaisi niin...Juu. Ymmärtäisin siinä tapauksessa, jos kyseessä olisi joku hyvin harvinainen laite.
Mutta majori, joita on tusina joka kylässä, niin luulis piisaavan entisöintiaihioita halukkaille vaikka yksi ei olisikaan sininen.
Samat kaverit voi kehua, että olipas komea major traderin kutosella tai V-8:lla. Kunhan on sininen![]()
Kerran autohommissa Ford-Nationalseissa meinasivat liputtaa mun kaverin pihalle, kun sillä oli Mustangissa Chevyn pikkulohko ja se pesi radalla mennen tullen Fordit. Valitus hiljeni, kun rodimiehet tuli ja yhteen ääneen ilmoittivat, että jos GM-koneinen Mustang liputetaan pihalle, perässä lähtevät kaikki GM-koneiset rodit, ja aloittavat boikotin järjestävää yhdistystä kohtaan. Kyllä jotain mutinaa kuului koko tapahtuman ajan ja tietyissä piireissä oli jotenkin "jäätävä" tunnelma. Mutta periaatteesta ei lähdetty pois.
Viimeksi muokattu:

.