Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo ole niin kuin 0,080" x 3/16"?Tulkitsinko minä jotenkin väärin vai onko kiinan pojan merkinnät jotenkin outoja?
Minähän en luovuttanut. Kyllä kiinasta varmasti saa hyvät ruuvit halvalla.. Mittailin vielä kierrettä ja tulin vakuuttuneeksi, että pakko tuon on olla 3/16 unf. Ja semmoiset tilaten.
Hieman ihmettelin noita merkintöjä, mutta melko varma olin, että nyt on oikea ruuvi.
Tulkitsinko minä jotenkin väärin vai onko kiinan pojan merkinnät jotenkin outoja?
Näytä liitetiedosto 70912
Kiinan poika on todennäköisesti merkinnyt oikein, mitä nyt kokomerkinnässä pitäisi vissiin olla merkit eri järjestyksessä. Outous johtuu vain tuosta mittajärjestelmässä jota ei käytetä kehittyneessä maailmassa.Minähän en luovuttanut. Kyllä kiinasta varmasti saa hyvät ruuvit halvalla.. Mittailin vielä kierrettä ja tulin vakuuttuneeksi, että pakko tuon on olla 3/16 unf. Ja semmoiset tilaten.
Hieman ihmettelin noita merkintöjä, mutta melko varma olin, että nyt on oikea ruuvi.
Tulkitsinko minä jotenkin väärin vai onko kiinan pojan merkinnät jotenkin outoja?
Näytä liitetiedosto 70912
No tämä selittää paljon. Ja hyvä tietää jatkossa, että on tarkkana jos vaikka oikeasti tarpeellista tavaraa pitää metsästää.Kiinan poika on todennäköisesti merkinnyt oikein, mitä nyt kokomerkinnässä pitäisi vissiin olla merkit eri järjestyksessä. Outous johtuu vain tuosta mittajärjestelmässä jota ei käytetä kehittyneessä maailmassa.
#0 kertoo halkaisijan, taulukon mukaan 1,524 mm.
80 kertoo nousun, tpi = threads per inch
3/16 kertoo pituuden joka kuvan perusteella halkaisijaan suhteutettuna lienee oikein.
Eli alle 1/4" kokoiset UN-kierteet on merkitty #numerolla joka ei kerro halkaisijaa. Se on kutakuinkin yhtä kätevää kuin poranterien kokomerkinnät kirjaimilla.
Eiku tää tais tulla saksan ebaysta. Olisko ollut reilu 40€ postikuluineen. Tuntuu kyllä ihan asialliselta setiltä ja tais melkein haukkua hintansa noiden 6 kierteen korjauksessa.Kaubamajastako ostit korjaussarjan?
Oiskohan tuo CAV DPA hydraulisella säätäjällä oleva versio?Minkä merkkine pumppu toi olikaan ?
Tollattis lukeeMinkä merkkine pumppu toi olikaan ?
Tuolta ainakin löytyyTätä on 5 vuotta väistelty tallissa. Tämähän alkoi käymään huonosti sen jälkeen kun avasin pumpun. Epäilen, että nuo tiivisteet on vääränlaiset. Oli meinaan pal pienemmät, mitä tässä alunperin oli.
Saiskohan ihan kivijalkakaupasta, vai meneekö tilaamiseksi?
Näytä liitetiedosto 156311
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.