Autopeltihitsaukset, mätäkorjaukset, ynnä muut röpöstelyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
-85 GT :ssä ne vilkkukatkaisijat, jotka sijaitsivat niissä kasvaimissa mittariston päissä, voi tsiisus, Kuskin oven lasi päätti kerran avata itsensä - 25 pakkasessa, 60 km : n päässä kotoa... Ja piti sen auki keskuslukko lukitsi auton tyhjäkäynnillä kun olin raapimasta ikkunoita, työpaikan pihassa.. valoktkaisijan bimetallijousi saattoi pätkistä valot pois kesken ajon... 7 vuotta vanha kosla ja sai koko ajan olla harsimassa kasaan.

Itse inhoan noita ruostepaikkojen korjauksia pikaisesti, mutta kun ottaa ajan kans ja saa rakennella sopivan palikan jonka voi hitsailla puhtaaseen peltiin niin sit on mukavaa.. kadettiin naputtelen nyt takakaaria, pienemmällä työllä pääsee kuin noiden halpis valmiiden kans jos siis ei halua kitin kans pelata...

Jep, ruostekorjauksiin pitää olla aikaa. Jos pitäisi tehdä pakkotahtisesti, niin menisi hermo. Omaat tahtiin näpräten sopivina annoksina saattaa hetkittäin olla jopa ihan mukavaa hommaa.

Volvon kylkeä lämmittelin silloin kuumailmapuhaltimella ja sekin tuntui aika rajulta hommalta. Ihmeesti tuo automaali kyllä kestää vääntelyä.

Kaverin tässä höpisee autopeltihommista. Itselle aivan vieras maailma, kun minulle auton hitsaus tarkoittaa reiän päälle präiskäistyä pellinpalaa, jotta saadaan leima. Tai pakoputken hitsuuta :rolleyes:

Kaverin tässä höpisee autopeltihommista. Itselle aivan vieras maailma, kun minulle auton hitsaus tarkoittaa reiän päälle präiskäistyä pellinpalaa, jotta saadaan leima. Tai pakoputken hitsuuta :rolleyes:

Näitä reiän päälle räkästyjä pellinpaloja leikellyt kuukauden vapaa-ajat pois :kiroaa::kiroaa:
Saatanan kotikorjaajat:kiroaa::kiroaa::kiroaa:

Tästä se lähtee..
20220924_173321.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin