Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei, mutta tuossa etusivulla on tiedotetta asiasta, jos lukeepi osaa.Ei pääse keskustelu alueelle.
Ei oo enää nykyään. Edellistä edellisessä puhelimes oli kyllä nummero, eli pitäis hällä poiketa, kun ohi ajelee.Saattaa hyvin ollakin. Ei sulla yhteystietoja olis antaa vaikka yv:llä sikamankelille? Kysyminen ei mitään maksais.
Katos perkule tommosta huomannut lainkaanEi, mutta tuossa etusivulla on tiedotetta asiasta, jos lukeepi osaa.
Lienee myyjä tällä foorumilla kirjotteleva?se rastuhannukin teki ilmeisesti aikonaan majorin jakolevyjä. ei tee enää.
tämä tyyppi jyrsii dextoihin ja fordeihin niitä levyjä, haluaa vain chatillä chättäillä. on tuo ei ihan mutta melekeen puolet halvempi kuin mitä varaosakauppojen vaneritiskillä. majorista ei kerro onko sabluunaa olemassa.
Näytä liitetiedosto 149029
Se on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konettase rastuhannukin teki ilmeisesti aikonaan majorin jakolevyjä. ei tee enää.
tämä tyyppi jyrsii dextoihin ja fordeihin niitä levyjä, haluaa vain chatillä chättäillä. on tuo ei ihan mutta melekeen puolet halvempi kuin mitä varaosakauppojen vaneritiskillä. majorista ei kerro onko sabluunaa olemassa.
Näytä liitetiedosto 149029
Se on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konetta
Turvallisuussyistä emme salli sähköpostiosoitteiden tai puhelinnumeroiden lisäämistä ilmoituksen otsikkoon, tekstiin tai kuviin.
Pilattu se on sitte, kuten sanottua. Tori diilin nappikin hävisi sen jälkeen kun ensimmäinen meni kaupaksi ja sitä ei saa tuohon takaisin.
Justaansa sovin kaupat tämän kaverin kanssa ihan puhelimessa.
ai se on paskan ilmotus, no hyvä tietää. Tori on menny ihan sonnaksi suoraan sanoen. rattorit ja koneet on ties missä osastoissa kun poistivat osastoja.Se on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konetta
Hyvin on onnistunut minullakin, kun vain pääsee myyjän kanssa yhteyksiin. Puhelinnumero on siihen edellytys.Hyvin kaupat onnistuu torin kautta, eikä ole kusetettu vielä kuin 1 kerran 20€ edestä.
näemmä minä jo sulta kysyin, kuulemma et tehnySe on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konetta

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.