aivan hyvä majori

ei taida petri enää levyjä tehdä.. itekin joskus ostin pari.. minusta myi kalustoaankin joku vuos sitten pois.. oripäässä tais juu asua.. hävis kyllä foorumeilta ja ehkä tuubistakin.. mikä lie tuli..

se rastuhannukin teki ilmeisesti aikonaan majorin jakolevyjä. ei tee enää.

tämä tyyppi jyrsii dextoihin ja fordeihin niitä levyjä, haluaa vain chatillä chättäillä. on tuo ei ihan mutta melekeen puolet halvempi kuin mitä varaosakauppojen vaneritiskillä. majorista ei kerro onko sabluunaa olemassa.

1742799293208.webp

se rastuhannukin teki ilmeisesti aikonaan majorin jakolevyjä. ei tee enää.

tämä tyyppi jyrsii dextoihin ja fordeihin niitä levyjä, haluaa vain chatillä chättäillä. on tuo ei ihan mutta melekeen puolet halvempi kuin mitä varaosakauppojen vaneritiskillä. majorista ei kerro onko sabluunaa olemassa.

Näytä liitetiedosto 149029
Se on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konetta

Se on mun ilmoitus, saahan mulle soittaakki mutta näköjään tori ei enää näytä puhelinnumeroa jos ei tekstiin laita. Ja majoriin en oo tehny kun ei oo ollu malliksi enää konetta

Turvallisuussyistä emme salli sähköpostiosoitteiden tai puhelinnumeroiden lisäämistä ilmoituksen otsikkoon, tekstiin tai kuviin.

Justaansa sovin kaupat tämän kaverin kanssa ihan puhelimessa.
En sitten tiedä miksi toiset saisi ilmoituksen tekstiin numeron ja toiset ei.

ai se on paskan ilmotus, no hyvä tietää. Tori on menny ihan sonnaksi suoraan sanoen. rattorit ja koneet on ties missä osastoissa kun poistivat osastoja.

Hyvin kaupat onnistuu torin kautta, eikä ole kusetettu vielä kuin 1 kerran 20€ edestä.
Hyvin on onnistunut minullakin, kun vain pääsee myyjän kanssa yhteyksiin. Puhelinnumero on siihen edellytys.
Kaikki eivät millään halua sitä antaa vaikka viestillä pyytää, saati sitten kirjoittaa sitä ilmoitukseen hieman kryptattuna jottei tarkastusrobotti huomaisi.
On myös niitä joiden metodi on: jätä ilmoitus ja unohda.

onhan täällä tämmönen, mutta hintaaki on

tori on kyllä ihan paskaa.. pitäs tehä oma jossa voi myyä rakkineita ja roipetta luovaan työhön :raaps:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin