AC DC ahdistus

Viestiketju:
AC DC ahdistus

Kai Simola

Kansalainen
KK Plus ADpack
Liittynyt
10 Huhtikuu 2016
Viestit
1,194
Kun mulla on vakaa aikomus ostaa ac dc tig kone alumiinia varten,eikä ole rahaa,eikä halujakaan laittaa 4000€,niin mitä enemmän luen kokemuksia käyttäjiltä eri foorumeilla,sitä enemmän harmittaa kun ei osaa tehdä päätöstä,noista Stamos koneista.
Everlast ja LCD vision koneita kehutaan,ja niillä on käytäjiä mutta noita Stamoksia(tig) ei ole kellään,ja kun se putiikki on jo kaksi vuotta niitä myyny ja ne sano mulle että ovat useamman kymmenen myyny suomeen.
Eli jos ne on kaikki täyttä shittiä niin pitäisihän netissä olla useita kirjotuksia paskasta.
Löysin kyllä you tubesta kaksi käyttäjän videota,joissa laite ei toiminu ollenkaan,
Oliko se LCD vision sama kuin Everlast.
Toi tuubi video helpotti sitä tuskaa.
 
Tuo vaan askarruttaa vieläkin näissä 1-vaihe koneissa. Testejä odotellessa.
Lainaus teknisistä tiedoista.
Käyttöjännite: 230V 1-vaihe
Max käynnistys virta: 30.8 A 240V Max normaali virta: 25 A 240V
Sehän se.
Tuo Froniuski toisinaan tykkää napsauttaa sulaketta.
"Adapterilla" vaihe kolmekakkosesta töpselistä.:cool:
 
Kuinka isoilla virroilla sillä pystyy hitsaamaan 16 A sulakkeella?
 
Kyllä se noin 200 kestää mutta jos täydet 220 ottaa niin tahtoo 16 napsahtaa.
 
AC DC ahdistus loppui juuri nyt ,kun ostin LHF 4 boksin ,niin tuli sitten hankittua merkki peli,eikä mitään kiinanpeliä.
Pikku riski on aina kun ostaa kokeilematta että saako rikkinäisen laitteen,mutta sen näkee kohta.
Muistin samalla että mää olen tollasella hitsannu 80 luvulla,en vaan heti tajunnu,vaikka niitä on tässä pähkäilty jo pitkään aikaan.

Neuvokaa mistä saa polttimen tohon LHF 4 boksiin?
 
Sehän se.
Tuo Froniuski toisinaan tykkää napsauttaa sulaketta.
"Adapterilla" vaihe kolmekakkosesta töpselistä.:cool:
Toivottavasti se adapteri ei ole 32A ~3 -> suko?

se kestääkö 16A tai 20A nalli voi tulla hyvin invertterikuorman knassa jo eripaksuisesta kaapeloinnista. 32A rasialle lienee vedetty kuitenkin paksummat kaapelit kuin 16A rasialle joten jännite notkuu vähemmän..
 
Takaisin
Ylös