Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä se apurunko jää kätevästi roikkumaan alatukivarsien varaan (nehän taas roikkuu joustintukien varassa). Saa jonkun 50-100mm lisää tilaa.Auttaako mitään jos apurungon pulttien tilalle laittaa jengatankoa ja laskee muttereiden varassa pakettia vähän alaspäin? Vai onko se voimayksikkö kannakoitu koriin?
Ei oo tuollasesta ooppelista sitten niin minkäänlaista kokemusta ni nää mun jutut voi olla turhia horinoita..
Yleensä se apurunko jää kätevästi roikkumaan alatukivarsien varaan (nehän taas roikkuu joustintukien varassa). Saa jonkun 50-100mm lisää tilaa.
Auttaako mitään jos apurungon pulttien tilalle laittaa jengatankoa ja laskee muttereiden varassa pakettia vähän alaspäin? Vai onko se voimayksikkö kannakoitu koriin?
Ei oo tuollasesta ooppelista sitten niin minkäänlaista kokemusta ni nää mun jutut voi olla turhia horinoita..
Gastrassa on GM tekele ja hastrassa on hiivatin tekemä voimayksikkö, eivät luultavasti ole samanlaisia keskenään (dieseleissä). Ei oo kokemusta ku gastroista.H-Astroja en nyt muista, mutta yhdestäkään G-Astrasta ei kyllä oo apurunkoa irroitettu. Kyllä se loota mahtuu olemaan siellä (vaikka ei pois mahdukaan).
Gastrassa on GM tekele ja hastrassa on hiivatin tekemä voimayksikkö, eivät luultavasti ole samanlaisia keskenään (dieseleissä). Ei oo kokemusta ku gastroista.
No nythä se onki heleppo hits-korjata ja asentaa takasi paikalleen.
Tai kuten vanhemmis passateis ym tehtiin, vaihdettiin kiinteä limppu ja jousilevy....Aika työläs se on tuokin tapa jos hyvän, hiljaisen ja mukavan ajettavan haluaa. Tuolta ois hyvä ottaa irtosälät sisältä pois, sen jälkeen kolvata limput yhteen, jonka jälkeen tasapainotus ja tasopintojen suoruuden tarkastus/sorvaus. Ja sitten jousitettu kytkinlevy.
Tai kuten vanhemmis passateis ym tehtiin, vaihdettiin kiinteä limppu ja jousilevy....
Toki toki, enempi vaan tuohon hitsuuhommiin kommentoin, että ei oo ihan sellanen migillä *roisk* ja asennus autoon.
Tai vaikka ihan uudemmissa. Aika moneen merkkiin nuita kova vauhtis + kytkinsetti on jo saatavilla ja osa ihan tolkulliseen hintaan. Diisselin kohdalla miettisin jotta kannattaako mut niinku vielä viime kesänä olleessa bemarissa, bensakone niin suorilta tilasin muutossarjan. 300€ noin tais kustantaa koko setti.Tai kuten vanhemmis passateis ym tehtiin, vaihdettiin kiinteä limppu ja jousilevy....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.