Sorajewski
Kansalainen
Kiitän, laitan terveisiä.Kannattaa saumata reunat sitten hyvin. Muuten siellä on kohta joku kärpäsensukuinen ryömimässä lasin ja seinän välissä koska siellä kuitenkin on se tila. Kaverilta vaan kuulin...![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kiitän, laitan terveisiä.Kannattaa saumata reunat sitten hyvin. Muuten siellä on kohta joku kärpäsensukuinen ryömimässä lasin ja seinän välissä koska siellä kuitenkin on se tila. Kaverilta vaan kuulin...![]()
Ei mikään yleinen tuumakoko ainakaan ole lähellä 9 mm.Ei ole 9mm on,näitä aataminaikasia tuuma kokoja
Jos kasi pyöri tyhjää ja kymppi ei sopinu niin arvaushan on se ysi vaikka oliskin kolmekasi.Ei mikään yleinen tuumakoko ainakaan ole lähellä 9 mm.
Kolmekasi on kuitenkin 9,52 mm.Jos kasi pyöri tyhjää ja kymppi ei sopinu niin arvaushan on se ysi vaikka oliskin kolmekasi.
Meinasin kommentoida että turhaan sitten ostit työkalun jos kerran alumiiniakin oli hankintalistalla, mutta sitten älysin että aina jos on paikka, niin pitää ostaa uusi työkalu.Voihan se olla ettei tosiaan kuulu käyttää 9 mm kuusiokoloa, mutta se oli nyt riittävän lähellä. Ihan tätä varten en ajellut kesken asennuksen Motonettiin, mutta sieltä sopiva avain löytyi ja ihan napakasti asettui. Olis voinut kikkailla tietenkin leikkaamalla vaikka tyhjästä kaljatölkistä alumiinia 8 mm ympärille mutta ei ollut tyhjiä, ei ollut edes aihioita. Mistäpä päästäänkin siihen miksi siellä Motonetin suunnallakin tuli käytyä...
Kannattaa saumata reunat sitten hyvin. Muuten siellä on kohta joku kärpäsensukuinen ryömimässä lasin ja seinän välissä koska siellä kuitenkin on se tila. Kaverilta vaan kuulin...![]()
Sokeri estää ainakin kovettumisen, ja suola rapauttaa ulkona tehokkaasti esim rappuset.Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että sokeripohjainen aine olisi tehokkain. Vai estikö se vain kovettumisen.

Talli on mulla eristetty.. olikohan 100mm villa + 13mm tuulensuoja seinissä, lattia n.120 valu ja 150mm styroksieristys, sokkelia vasten sisäpuolella 50mm finfoam. Laipion päällä 100 levyvilla ja n.300mm puhallettua.. tuplagyprokit sisällä seinissä ja katossa.Onkos jollain kylmänä eristettyä tallia, siis lattia myös. Olis mielenkiintosta kuulla onko havaintoja lämpötilan suhteesta ulkoilman lämpötilaan. Löysin vanhan lämpömittarin jonka pistin talliin. Tämä siis on muuten eristetty, mutta lattia eristämätön. Oli plussan puolella, tosin tätä ennen ei ollut yli 10 asteen pakkasia kuin muutama päivä.
Minulle on sanottu ja siinä uskossa olen, että maasta tulee senverran lämpöä, että lämmittää tallia. Harmi kun ei ollut tuossa alkutalvesta mittaria kun oli pidemmän aikaa kovat pakkaset. Olis ollut mielenkiintoista seurata.
Näytä liitetiedosto 91041
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.