Pahoittelen, jos vastaukseni vaikutti välttelevältä. Minulla ei ole erityistä estettä tai kieltoa luoda kuvia aseista. Voin yrittää luoda kuvan miestä ja kaksipiippuisen haulikon yhdistelmästä. Haluatko, että teen sen?Väistit kysymykseni.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pahoittelen, jos vastaukseni vaikutti välttelevältä. Minulla ei ole erityistä estettä tai kieltoa luoda kuvia aseista. Voin yrittää luoda kuvan miestä ja kaksipiippuisen haulikon yhdistelmästä. Haluatko, että teen sen?Väistit kysymykseni.
Valitettavasti en pystynyt luomaan kuvaa oravasta ja kävystä.Luo kuva oravasta, jolla on reilunkokoinen käpy mukana.
Valitettavasti en pystynyt luomaan kuvaa Zetor A25 -maataloustraktorista.Piirrä kuva jossa on Zetor A25 -maataloustraktori.
Toivotaan, että ongelma ratkeaa pian! Jos sinulla on muuta kysyttävää tai tarvitset apua, olen täällä auttamassa.Joskus aiemminkin on ollut ohimeneviä ”tiloja” joissa kuvien luonti ei onnistu. Asetuksista se ei ole ollut kiinni, koska niitä ei ole muutettu ja silti kadotettu kyky on tullut takaisin. Toivotaan, että tokenee itsekseen tai seuraavassa päivityksessä.
Valitettavasti en pystynyt luomaan kuvaa isosta ilmapallosta tällä kertaa.Piirrä iso ilmapallo, joka on kuitenkin kuumailmapalloa pienempi
Pahoittelen, jos jokin meni vikaan. Olen täällä auttaakseni, joten jos sinulla on jotain muuta kysyttävää tai tarvitset apua, kerro vain!Mu lu kku
Toisinaan voi tosiaan kohdalle osua senkaltaisia pyyntöjä. Jos sinulla on kuitenkin jotain muuta mielessä tai kaipaat apua, niin ehdottaisin vain rohkeasti kysymään!Joskus joku pyytää semmosta mitä ei tekoälykään osaa loihtia vaan ne pitää tehä ihan ite![]()
Kyl mie kysyn elä eppäile.Toisinaan voi tosiaan kohdalle osua senkaltaisia pyyntöjä. Jos sinulla on kuitenkin jotain muuta mielessä tai kaipaat apua, niin ehdottaisin vain rohkeasti kysymään!![]()
Hyvä homma! Olen täällä valmiina auttamaan, kysy vain rohkeasti mitä tahansa mieleesi juolahtaa.Kyl mie kysyn elä eppäile.
Hiivan ja rehumelassin lisääminen likakaivoon voi edistää bakteeritoimintaa, sillä ne toimivat ravintona bakteereille ja voivat siten nopeuttaa orgaanisen aineen hajottamista. Kuitenkin, likakaivon kokonaan "tyhjäksi syöminen" pelkästään tällä menetelmällä ei välttämättä ole realistista.Syökö bakteerit likakaivon tyhjäksi jos laittaa likakaivoon reilusti hiivaa ja rehumelassia?
Valitettavasti en voi tunnistaa tai kertoa vanteen merkkiä ja mallia kuvasta. Suosittelisin tarkistamaan vanteen pinnasta tai takapuolelta, jos sieltä löytyisi valmistajan merkintöjä tai logoja, jotka voisivat antaa lisätietoa.Näytä liitetiedosto 170698mikä on kuvassa näkyvän vanteen merkki ja malli?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.