Janski
Latvassa lahoa.
Muutaman kerran olen ollut veljen ja parin kaverin volvoissa kyydissä, onhan niissä karmean kova jousitus... xantun jälkeen.
Siinä asiassa ei taho sitruunalle voittajaa löytyä
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Muutaman kerran olen ollut veljen ja parin kaverin volvoissa kyydissä, onhan niissä karmean kova jousitus... xantun jälkeen.
Monentinmuunnin on oiva ratkaisu.
Automaatilla peruuttelu kärrin kanssa on miellyttävämpää kuin manuaalilla.Semmoset sopii työkoneisiin , sen verran terveet jalat vielä on ja ajatus kulukoo jottei yks polin tuota haastetta![]()
Jotain niistä palaa puhki palopäästä, yksi kaveri niihin tigittelee uusia biittejäHajoaako se Ardic oikeasti , vai karstautuuko tukkoon lyhyiden käyttöjaksojen vuoksi?
Palopesän pääty palaa puhki ja rupee nestettä häviämään...2kpl oon tigittäny umpeen.Jotain niistä palaa puhki palopäästä, yksi kaveri niihin tigittelee uusia biittejä
2001-2003 oli nuo potilaat.Ardiciin taitaa osat olla vähän kiven alla, ainakin vanhempiin.
Noooooh, vähän sillä et niitä kunnollisia Volvojakin vielä saa. Hinnat vaan jotain ihan käsittämätöntä...Ei näy V70 malleja?
Hajoaako se Ardic oikeasti , vai karstautuuko tukkoon lyhyiden käyttöjaksojen vuoksi?
Kun 240 sarja ylipäätänsä tuli, tai voidaan puhua jo 140 sarjasta Amatsonin karvaajasta.
Jo pers tuntumalla voi aistia laadun! Ovet meni kiinni kuin kassakaappiin ukset ”ei rämähtäen”, nimismiehen kiharaisilla sorateillä ei kuulunut kuin vaimeaa mootorin hurinaa sekä irtokivien kolahteluaja. Mercedeksen sekä Saabin ohella Volvossa oli lämmintä talvella aistittavissa lämmön henkäys eivätkä ikkunat olleet umpi jäässä.
Myöhemmin muutkin automobiilit kuroivat näiden edelläkävijöiden erinomaisia ominaisuuksia kiinni,
Lada oli 70 luvun juttu, MB 220, Volvo 144, Saab 96 / 99 ilmestyivät Suomalaisille teille jo 60 luvulla.Ladasta on noi samat ominaisuudet ovien sulkeutumista lukuun ottamatta kuulunut jo alun perin![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.