Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Onhan Turun Pernon telakallakin tehtyjä matkustaja-aluksia jouduttu muokkaamaan / suunnittelemaan niin, että mahtuvat sillan alta.Jotain tuolla periaatteella keikautettavia öljynporauslauttoja muistelen Suomessakin suunnitellun ratkaisuksi Tanskan siltaongelmaan. Suomihan vastusti Juutinrauman sillan rakentamista, koska se esti perinteistä mallia olevien porauslauttojen tekemisen Suomessa.
Siinä mennään 139 mph eli n. 223 km/h vesihiihtäen.
Tässä olen parina päivänä olen katsellut youtubesta noita Aussien ski raceja. Etenkin vanhoista videoklipeistä olen yrittänyt etsiä yhtä tiettyä venekuntaa. On se homma huimaksi mennyt. Silloin kasarilla tuo etsimäni venekunta ajoi viritetyllä 300 hv Mercurylla. Nykyiset vapaan luokan huippuveneet ajaa tuplaturbo isolohko V8:lla, yli 1800 hv tehoa.Vaikka kaatuiskin, ei ihan heti pääse hukkumaan, kun tovin aikaa torso hyppii veden pinnassa![]()
Luulis.Mahtaa potkurikin kiiltää tuon jälkeen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.