Jopas vastustaa. Jotain mittaheittoja näissä uusissa osissa kyllä on. Ite oon tuota etupyörää kironnut kun se ottaa selkeästi johonkin kiinni, mutta mihinkään ei jää jälkiä.
Takapyörässä jarrun kampi on eri mallinen kuin vanhassa. Vanhalla kammella takapyörän sai jarrulla lukkoon eikä lihakoukku ollut vielä lähelläkään stongaa. Nyt lihakoukun saa puristettua stongaa vasten ja silti takapyörä vielä pyörii (ei helposti). Koko jarrusysteemi sen verran erilainen, että ei voi vaihtaa osia päikseen ja mulla on vanha keskiö aivan loppu.
Seisontajalka multa puuttui myös, joten hommasin täydellisen sarjan. Alkuperäinen on sellaisilla tappi-niiteillä paikoillaan, uusi tulee pulttien ja mutterien kanssa. Käytännössä täysin järjetön ja mahdoton jobi saada se jalka ja jousi paikoilleen ja pulttia kiinni. No jumissahan se jalka on kun pultit ja mutterit vetää kiinni (pultissa on sellainen olake, jossa jalka pitäisi kääntyä). Löysäilin - joo, nyt liikkuu. Vaan ei kyllä toivoakaan, että se "lonksahtaisi" ala-asentoonsa. Nyt se on vedetty pultit piukalle ja nojaa seinään tai mitä nyt sattuu milloinkin olemaan käsillä.