perjantaina siitä ohi ajan niin käyn ruuvamassa varoventtiilin ahtoputkeen että ei mee yliahdoilla vikatilaanNo, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
perjantaina siitä ohi ajan niin käyn ruuvamassa varoventtiilin ahtoputkeen että ei mee yliahdoilla vikatilaanNo, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton.

No, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton. Nämä katkot ovat ominaisuuksia, mutta siitä olen samaa mieltä, ettei niitä joka päivä saisi olla.

Suomalaista laatua.No, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton. Nämä katkot ovat ominaisuuksia, mutta siitä olen samaa mieltä, ettei niitä joka päivä saisi olla.
Olisi myös jonkin ajan päästä käynyt liian kalliiksi, kun laskee kaikki tarvittavat pimpulat yhteen.Ennen oli paremmin ????????????????
Niih .... Pitääkö siirtyä toisille voorumeille turinoimaan ??????Aikaisemmin oli ehkä yksittäisiä isompia jumeja, nyt tuollaista toisaikaista takkuamista lyhyillä "katkoilla" (eivät edes välttämättä katkoja vaan *tööööks*).
Ite oon miettinyt tätä aihetta aikaisemmin ja toisaalta nyt taas, voisinko asialle jotain...
Niih .... Pitääkö siirtyä toisille voorumeille turinoimaan ??????
No, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.