Tiedote Toimintakatkoksia 3.3.2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, tilanne on vähän niin kuin olisi ostanut tojotan jälkeen saksalaisen auton. Nämä katkot ovat ominaisuuksia, mutta siitä olen samaa mieltä, ettei niitä joka päivä saisi olla.

Ei tunnu tosiaan yhtään siltä kun saksalaisen ajoneuvon olis vaihtanu ranskalaiseen autoon :eiei:

Palvelin käydä hörsköttää vaivatonta tyhjäkäyntiä, mutta tieto ei siirry niin kuin kuuluisi.

Aikaisemmin oli ehkä yksittäisiä isompia jumeja, nyt tuollaista toisaikaista takkuamista lyhyillä "katkoilla" (eivät edes välttämättä katkoja vaan *tööööks*).

Ite oon miettinyt tätä aihetta aikaisemmin ja toisaalta nyt taas, voisinko asialle jotain...

Aikaisemmin oli ehkä yksittäisiä isompia jumeja, nyt tuollaista toisaikaista takkuamista lyhyillä "katkoilla" (eivät edes välttämättä katkoja vaan *tööööks*).

Ite oon miettinyt tätä aihetta aikaisemmin ja toisaalta nyt taas, voisinko asialle jotain...
Niih .... Pitääkö siirtyä toisille voorumeille turinoimaan ??????

Niih .... Pitääkö siirtyä toisille voorumeille turinoimaan ??????

No ei. Mutta röissä kun on vähän kaiken & laista, niin siltä kantila miettinyt onko jotain mitä vois tehdä. Etenkin siinä vinkkelissä että jos meidän konesalissa homma ei toimi niin paukepäivillä kolmisenkymmentä foorumilaista p.rsraiskaa mua...

Äskenkin takkus ihan hitokseen ..... Tarkistin sit kaivuri ja taavettifoorumin lukemattomat, sähköpostin, katoin 5min videota tubesta, ennenkuin tää sivu päivittyi .....

EEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII hyvältä ihan alku vaikuta , soomipalvelimella ......

Äskenkin takkus ihan hitokseen ..... Tarkistin sit kaivuri ja taavettifoorumin lukemattomat, sähköpostin, katoin 5min videota tubesta, ennenkuin tää sivu päivittyi .....

EEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII hyvältä ihan alku vaikuta , soomipalvelimella ......

Äskenkin takkus ihan hitokseen, Ja jatkuu edelleen ??? ..... Tarkistin sit kaivuri ja taavettifoorumin lukemattomat, sähköpostin, katoin 5min videota tubesta, ennenkuin tää sivu päivittyi .....

En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii.

Tukipyyntö on sisässä ja seurannasta näkevät katkot. Eivät hekään tarkoituksella tällaista kauppaa.

En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii.

Tukipyyntö on sisässä ja seurannasta näkevät katkot. Eivät hekään tarkoituksella tällaista kauppaa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin