Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Työkaveri totes että oikeastaan hyvä ensipyörä, kaasua jos vahingossa vääntää liikaa ei tapahdu mitään.Ei yhtään. Eikä näistä nyt kannata hernettä nenään vetää. Kaverin seikkailua 800 sportsterin kanssa vaan seurannut ja melkein aina se on peräkärryllä kotio
Mutta kaveri on silti tyytyväinen valintaansa, eikä haikaile entisen muoviluodin kyytiin. Ja osaa nauraa itsekin harrikan oikuille.
Eräs ukko oli vaimonsa kans käyny cruisimassa norjan puolella harlikoilla. Luonnollisesti tuli kysymys joutuko monestikkin juokseen pudonneita osia kiinni niillä vuoristoteillä johon tää ukko vastas ei kun mulla on nylock mutteritOnko tämä nyt sitä "maalittamista". Aikoinaan ku olin katsastamassa Saksan tuonti HD:tä Kauhavalla niin joku vääräleuka huusi mulle että, se on maailman kallein puoli valmiste. Minä siihen että, se on kuule perseaukisten paska puhetta, ukko hyppäsi kotteroonsa ja lähti
Ei liity muttereiden lukitukseen.Surrilanka niinku lentolaitteissa![]()
Melko liki tämäkin mutta ei nyt ole se mitä haetaan.Eikös niissä se magneetti roiku perässä...
Noup.Öljynkeräysastia alle?
Ei.Työkalupakki?
Ei.Sähköstartti?
EiMatkustajan selkänoja...
Kyllä täällä ihan vakavissaan on oltu...Jatkaa tuota ei niin vakavaa linjaa
Helpotetaan vähän.Ei.
Jatkaa tuota ei niin vakavaa linjaa
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.