Telahirmu 250D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klappi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei herneitä, mutta joku roti kirjoituksiin. Mulla on kolmas menossa eikä ole ollut ongelmia, vielä. Yleensä näitä ruuvataan pilalle, nämä ti asentajat.

Ei yhtään. Eikä näistä nyt kannata hernettä nenään vetää. Kaverin seikkailua 800 sportsterin kanssa vaan seurannut ja melkein aina se on peräkärryllä kotio :D
Mutta kaveri on silti tyytyväinen valintaansa, eikä haikaile entisen muoviluodin kyytiin. Ja osaa nauraa itsekin harrikan oikuille.
Työkaveri totes että oikeastaan hyvä ensipyörä, kaasua jos vahingossa vääntää liikaa ei tapahdu mitään.
Vanhempi sportsteri sillä itselläänkin oli. Varmaan suomen kallein sellanen, papparainen käänty eteen eikä vakuutusyhtiö suostunu muinoin lunastaan vaan sitkeesti korjauttivat. Oli viä markka aikaa niin yli 100t mk oli korjaus maksanu.

Niin juu mistä tietää että on harrikoiden kokoontuminen??
Tien posket pullollaan harrikoita ja lähistön kaupoista kierreliima loppu:D

Onko tämä nyt sitä "maalittamista". Aikoinaan ku olin katsastamassa Saksan tuonti HD:tä Kauhavalla niin joku vääräleuka huusi mulle että, se on maailman kallein puoli valmiste. Minä siihen että, se on kuule perseaukisten paska puhetta, ukko hyppäsi kotteroonsa ja lähti

Viimeksi muokattu:
Onko tämä nyt sitä "maalittamista". Aikoinaan ku olin katsastamassa Saksan tuonti HD:tä Kauhavalla niin joku vääräleuka huusi mulle että, se on maailman kallein puoli valmiste. Minä siihen että, se on kuule perseaukisten paska puhetta, ukko hyppäsi kotteroonsa ja lähti
Eräs ukko oli vaimonsa kans käyny cruisimassa norjan puolella harlikoilla. Luonnollisesti tuli kysymys joutuko monestikkin juokseen pudonneita osia kiinni niillä vuoristoteillä johon tää ukko vastas ei kun mulla on nylock mutterit :lol:
Samanen ukko totes kun kysyttiin taasko oot kaikki kierreliimat kaupoista vienyt että ei kun naapuri sillä on husse.
Toinen HD omistaja totes ettei raksinu yhtä oleellista lisävarustetta omaansa. Mikähän mahtaa olla?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Samankaltaisia viestiketjuja

Takaisin