Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juu,vedenerotin on syytä olla tuossa säiliön päässäkin.Kai nuo toimii, hiekkapuhallus vaan vaatii kuivaa paineilmaa tai homma tökkii laitteilla kuin laitteilla.
Kuivain olis hyvä olla.Juu,vedenerotin on syytä olla tuossa säiliön päässäkin.
Juu, ja viinakauppa. Mutta kun ei ooKuivain olis hyvä olla.

Miten paljon kuorma-auton kuivainpatruunasta virtaa ilmaa läpi ja saisko sen sovellettua paineilmaverkkoon?Juu, ja viinakauppa. Mutta kun ei oo![]()
Eiköhän tuo piisaa...Muutama kymppi lisää(yhä alle 200e säiliö ois), ja sais yli tuplaten isomman samasta paikasta.
Ei tietoo.Miten paljon kuorma-auton kuivainpatruunasta virtaa ilmaa läpi ja saisko sen sovellettua paineilmaverkkoon?
joo, kunhan menee aina koko säkki kerralla, ni luulis, mut olishan siinä isommassa ollut isompi alennusprosenttikiEiköhän tuo piisaa...

Kuukkelin tekoälli kertoi virtaavan toista tuhatta litraa. Tuollainen voisi olla kokeilun arvoinen, ellei rakenna ylipäällikön humpautinta.Ei tietoo.
Joka vaihdossa ne on täynnä sellasta ektoplasmaa...
Kyllä tuo säkistä imevän voittaa. Tuollainen suutinkahvakin on ihan ok lyhyessä käytössä. Pidempiaikaisessa alkaa jousivoima käydä sormien päälle.Tekisköhän tuolla mittään??
Nykyinen säkistä imevä on ihan paska.
![]()
Hiekkapuhalluslaite 38 l, Kraft & Dele - 169,00 EUR
Siirrettävä 38 litran hiekkapuhallin pintojen puhdistukseen ja kunnostukseen. Soveltuu esimerkiksi ruosteen poistoon, maalin poistoon sekä metallipintojen valmisteluun ennen maalaust...www.virtasenkauppa.fi
Ei olis kovin kallis.
Mulla on Puhti 24 ja siinä ainakin alkaa käsi väsymään. Pitäisi joku sulkuhana ohjauspaineelle laittaa. Tai alistua sähköön ja magneettiventtiili ja joku on-off kytkin.Pidempiaikaisessa alkaa jousivoima käydä sormien päälle.
Mä vedin nippusiteellä liipasimen pohjaan. On raskas pidellä. Ja tuntui, että herkästi tukki letkun. Hanasta olen sulkenut hiekan ja sitten ilman.Kyllä tuo säkistä imevän voittaa. Tuollainen suutinkahvakin on ihan ok lyhyessä käytössä. Pidempiaikaisessa alkaa jousivoima käydä sormien päälle.
Saman tein. Parantaa tollasen kiinanpöntön toimintavarmuutta huomattavasti.Mä vedin nippusiteellä liipasimen pohjaan. On raskas pidellä. Ja tuntui, että herkästi tukki letkun. Hanasta olen sulkenut hiekan ja sitten ilman.
Tervetuloa kerhoon. Näkyy patteriluukun tiiviste olevan huonosti.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.