50tn prässi tuli haettua viime vkolla. Vaatisi vielä uusien öljyjen täytön ja kytkennän kolmivaihepiuhaan, niin pääsisi mytistelemään tavaroita..
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Lauri Tähkä.Enduro moottoripyörä.
Ns pikku gessu 750 vaikka moottori noissa kuitenkin 850cc.
Äsken ajelin sen Oulusta kotia ja nyt joutuu jo käyttöohjekirjaakin selaamaan kun on tyhmälle liian monta nappia ja rullaa mopotissa.
Ajolleen oikein kiva, ei mikään raketti mutta mulle riittävästi tehoa.
Hyvän kun löytää niin paree niitä on hommata kaksiOstin jeesuksen vanhan kannettavan Klappilandian lähettyviltä. Ei ollut pahan hintainen. Moottoripyörälähetti kävi noutamassa ja toimitti päkitsin oikein nopsasti.
Kirjoitan tätä viestiä samanlaisella, jolla on yksi yliopisto käyty ja aina tämä vaan jytää. Olen niin kiintynyt tällaisiin koneisiin, että hommasin toisen lisäksi.
Ja mulla olis puhelinvaihde. Melkoista nostalgiaa sekin.Mulla on pari putkinäyttöä? Kiinnostaisiko nostalgianälkäistä?![]()
Kyllä niitä vilkkuja tulee kuolemanpelossa käytettyä ahkerasti, näky olevan vielä automaattipalatuskin ettei jää vahingossa pitkäksi aikaa päälle.Onko siinä suuntavilkkuja?
Nokitan, olis pari putki-VHS-combotelkkareita.Mulla on pari putkinäyttöä? Kiinnostaisiko nostalgianälkäistä?![]()
Ihan tuollaisia ei ollut enää käytössä, mutta nokia soolo8:ja purkasin aika monta pois uudempien tieltä kun vuosituhannen vaihteen tienoilla tein puhelinasennus hommiaJa mulla olis puhelinvaihde. Melkoista nostalgiaa sekin.
Näytä liitetiedosto 172032
Näytä liitetiedosto 172033Näytä liitetiedosto 172034
Pari veivattavaa puhelinta olis. Olen soittanutkin niillä vielä 2000-luvulla.Nokitan, olis pari putki-VHS-combotelkkareita.
Nuo on ihan vanhoja seinäpuhelimia. Toinen on sellainen perinteinen puukuorinen koristeellinen ja toinen bakelliittinen musta. Meillä on tässä näillä taloilla ehkä 50 m väliä, niin oli talojen välillä linja. Sitten sähköt muutettiin maakaapeliksi, niin isäukko ei ymmärtänyt upottaa puhelinpuhoja samaan ojaan. Nyt joutuu soittamaan kännykällä. On käynyt mielessä kaivaa piuha, että sais puhelimet toimimaan. Eihän niistä oikeasti mitän hyötyä olisi, mutta olishan se hauska lelu ja vois ainakin näille nuorille näyttää, miten puhelin ennen toimi.viestivarikolla noita veivi luureja oli kuutio kaupalla. Yhellä leirillä niitä kateltiin, rikkinäiset pistettii hävityksee ja ehjät takas jemmaan. Rikkinäisiä ei tarvinnu tai saannu alkaa korjaileen, vaikka todnäk vikana ois ollu vaan joku hapettunut liitos jossain.
Vielä ei ole kumpaakaan, mutta kahdessa eri lähetyksessä saapuu. Toinen EU:n sisältä ja toinen ulkopuolelta, vaikka niiden piti molempien tulla saksan varastolta. Tulee siis alv ja tullimaksu lisäksi. En oikein voi tämän perusteella suositella fnirsin omaa verkkokauppaa ostoksiin.Fnirsiltä tilasin kokeeksi pihtivirtamittarin ja DC labrapowerin. Saas nähä koska tulee ja tekeekö niillä mitään. Prameen näkösiä on kuvissa ainakin.
![]()
FNIRSI IPS3608 Programmable DC Power Supply 0–36V 0–8A
The FNIRSI IPS3608 offers 0–36V and 0–8A output, precise digital control, presets, protections, and a clear display—ideal for electronics testing, labs, and DIY projects.www.fnirsi.com
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.