Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Mitäköhän alumeetia nuo tölkit....onnistuisko ?Saattaa muuten olla useammankin hihnapyörän tarpeet tyhjien tölkkien muodossa eiliseltä...
Kyllähän ne tölkit sulaa ja niistä uutta alumettiharkkoa syntyy, tosin tuppaa tekemään enempi kuonaa kuin itse tavaraa. Paksummasta aineesta kannattaa sulattelua suunnitella.Mitäköhän alumeetia nuo tölkit....onnistuisko ?
Mitäköhän alumeetia nuo tölkit....onnistuisko ?
Käy siihen Bimmerinkin kansialumiitti...
^Tuossa oli OD 79mm hihnapyörä....nyt OD 65mm....ei riitä kierrokset vieläkään...jos happipullon ottais syliin ja siitä vähän suhauttelee imusarjaanHieman lämpes ahdin kun suljettuna painetta testailin ....hyvä se on sisäänajaa
Näytä liitetiedosto 51742
Ei taida olla OD 60mm ja 17mm hihnalle ?
17mm tai pienempi.....mutta nyt tarvitaan jo OD 50mm pyörää...Ehken vois olla aika hyvuínkin liki olevia ...... 15 vaiko 17mm akselille ?
kampuran päähän ei mahu yhtään isompaa pyörää....nyt OD 175mm.Sää tarttet kohta hammashihnan siihe jos vielä paljo pienennät...
Kandeisko jo alkaa funteeraamaan vetävälle akselille isompata siivaa....ku sul ny on sorvita ja kemppiliimanlevittimet noo tarpeeks iso siiva enste sorvissa originaalin päälle just soppelisti istuva reikänen ja sitte suhauttaa sen kahteen kappaleeseen (ei tartte edes originaalia purkaa pois paikoiltaa jos on hitsaaja paikalla...) ja sitte kemppiliimaa....
Yhden tällaisen "teoksen" valmistamista seurannut, ku tartti ykshihnainen siiva muuttaa kaksihihnaiseksi ja samalla suurentaa halkaisijaa...