Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
itellä on kans kasvihuoneessa blumatit, ja 200l tonkka veden lähteenä. Helteellä saa kyl joka päivä lorotella täyteen, kylmemmällä kelillä riittää parin päivää. Mulla taitaa olla 3 settiä porkkanoita siellä, nii käyttö on vähä isompaaMulla on 200l jenkkimallin painovoimainen vesitorni kasvihuoneen blumat tippukastelu järjestelmälle, hellejaksolla riittävyys on 2-3vrk.
Mulla on kasvarissa 12 tiputus porkkanaa 1/kasvatuslaatikko, 50l laastipalju laatikossansa on aina kaksi kasvia ja tiputus porkkana kasvien välissä T- haaroitusosalla. tämä vesitorni on tehty Ameyrikan mallia kopioiden ulos 2,mn korkuiseen terästorniin jonka päällä on peltikartiokatto.itellä on kans kasvihuoneessa blumatit, ja 200l tonkka veden lähteenä. Helteellä saa kyl joka päivä lorotella täyteen, kylmemmällä kelillä riittää parin päivää. Mulla taitaa olla 3 settiä porkkanoita siellä, nii käyttö on vähä isompaa![]()
Meillä oli Blumattien säiliöinä 2 kpl 40 litran maitotonkkia joihin on asennettu hanat. Oli ennen sahtipönttöinä.itellä on kans kasvihuoneessa blumatit, ja 200l tonkka veden lähteenä. Helteellä saa kyl joka päivä lorotella täyteen, kylmemmällä kelillä riittää parin päivää. Mulla taitaa olla 3 settiä porkkanoita siellä, nii käyttö on vähä isompaa![]()

aina hommaa aloittaessani ja pari kertaa päivän mittaan. Tulipalon ja vesilaskun maksamisen pelko vuorottelivat. Muuten mukava homma sai synkkiä sävyjä.On sulla systeemit.Kesävesitorni on pelannut oikein mukavasti. Nyt kun helteet alkoivat, niin joitakin istutuksia olen kastellut sektorisadettimella, joka on ollut pumpun perässä. Kasvimaalle menee pumpusta 60 metrin letku. Ellei pumppua laita päälle, niin sen läpi tulee kuitenkin juuri sopivan pehmeällä paineella vettä käsin tapahtuvaan kasteluun mm. kesäkurpitsoille, yms.
Pinnankorkeuden näyttö on toiminut hyvin, mutta päiväkohtainen kuvaaja näyttää aika usein omiaan, kunnes taas välillä palaa tolkkuihinsa. Kuvassa näkyvä pidemmän ajan graafi toimii oikein.
Näytä liitetiedosto 154356
Tilailin osia porakaivopumpun ohjainta varten, mm. paine- ja virtausanturit, yms.
Nyt pitääkin lähteä pesemään pari mattoa.![]()

On mutta pitäisi sen johdin irroittaa - tukkia reikä. Oon vuottanu milloin pumppu hajoaa avotan siitä kohon.Eikös niitä kohokytkimiä oo uppopumppujen mukana?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.