Polttoaineen hinnan kehitys...

Pirun hyvä bisnes kyl toi makkaran myynti,
Juu, Muuramen Autotaloon kun avattiin kierrätyskeskus olin grillaamassa ilmaismakkaroita aikavälillä klo 10-19.
Ajelin kotiin, emäntä sano siinä puol ysin uutisia katsellessaan että hänen tekis mieli makkaraa, viittitkö grillata.
Oikein käänty katsomaan kun sanoin että ihan tasan varmasti en grillaa ainuttakaan makkaraa tänään.
Jaa mikset grillaa.
Mä olen tänään grillannut yli 500 pakettia makkaraa joten jos sun tekee makkaraa mieli nii grilla ihan ite. (muistaakseni 508 pakettia ennenkuin luovutin)
Ei pyytäny uudestaan...

Juu, Muuramen Autotaloon kun avattiin kierrätyskeskus olin grillaamassa ilmaismakkaroita aikavälillä klo 10-19.
Ajelin kotiin, emäntä sano siinä puol ysin uutisia katsellessaan että hänen tekis mieli makkaraa, viittitkö grillata.
Oikein käänty katsomaan kun sanoin että ihan tasan varmasti en grillaa ainuttakaan makkaraa tänään.
Jaa mikset grillaa.
Mä olen tänään grillannut yli 500 pakettia makkaraa joten jos sun tekee makkaraa mieli nii grilla ihan ite. (muistaakseni 508 pakettia ennenkuin luovutin)
Ei pyytäny uudestaan...
No höh jopas on pienestä kii :rolleyes:

Kesälaadun lämmitysöljy alkaa olemaan aika huokeaa.

https://www.neste.fi/yksityisille/tuotteet/lammitysoljyt/lammitysoljytilaus

1744652954922.webp

Mä en ole tänä vuonna varmaankaan katsonut kertaakaan polttoöljyn hintoja, mutta heräsi mielenkiinto, kun huomasin Vaasassa E95:n hinnan menneen jo alle 1,600 €:n.

Johan nuo alkaa huimimmillaan dieselinkin hinta painumaan alle 1,50.
Ite tankkasin sunnuntaina dieseliä 1,642

Saa halvemmalla kun tilaa oikeaan hetkeen, jos pumppuhinnat tympii. En ole kyllä itse tilannut, mutta yks tuttu joskus tilasi 5000l dieseliä kun se oli halpaa, sai hiasellakin vähän aikaa sitä kuluttaa tyhjäksi.

1.51 näkyy olevan hankkijalla.

Tuosta hinnasta muuten voi yrittää päätellä sen, että valehtelee huoltoasemien pitäjät, kun väittävät että kate on sentin-kaksi litralle. kaipa saavat paljousalennustakin, koska urakoitsijatkin saa vielä tuon halvemman hinnan lisäksi..

Saa halvemmalla kun tilaa oikeaan hetkeen, jos pumppuhinnat tympii. En ole kyllä itse tilannut, mutta yks tuttu joskus tilasi 5000l dieseliä kun se oli halpaa, sai hiasellakin vähän aikaa sitä kuluttaa tyhjäksi.

1.51 näkyy olevan hankkijalla.
No, yksi auto kulkee dieselillä, kun ei oikein järkevällä bensakoneella saanut, niin ei todellakaan kannata.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin