Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Verotta noin 3,5e metri.niin mutta paljo laku makso?
Onko joskus jäänyt liinanpää lepattamaan ?Paria kaivoa ajattelin korottaa..
Näytä liitetiedosto 120570
Harvoin, mutta viimeviikolla jäi kun kävimme Volvoa (se mun kuormuri) katsastamassa (meni läpi, katsastuskonttorista) niin mulla jäi liinanpää roikkumaan ovenraosta, ylettyi maahan asti muttei onneksi renkaan alle..Onko joskus jäänyt liinanpää lepattamaan ?
Nyt on kyllä retrot renkaat. Michelin X-MS 260 taisi poistua markkinoilta ysärin alkupuolella...Paria kaivoa ajattelin korottaa..
Näytä liitetiedosto 120570
Juu, kyllähän noissa pitäisi jo ikähylkäys tehdä.....Nyt on kyllä retrot renkaat. Michelin X-MS 260 taisi poistua markkinoilta ysärin alkupuolella...
....sanoo hän joka ajaa markka-ajan ilmanpaineillaJuu, kyllähän noissa pitäisi jo ikähylkäys tehdä.....

Harvoin, mutta viimeviikolla jäi kun kävimme Volvoa (se mun kuormuri) katsastamassa (meni läpi, katsastuskonttorista) niin mulla jäi liinanpää roikkumaan ovenraosta, ylettyi maahan asti muttei onneksi renkaan alle..
Tuossa pari vaihtoehtoista sidontatapaa liinan irtopäälle.
Kävi mielessä , että tuon tekijä se osaa pullapitkonkin letittääTähän sidontakeskusteluun pitää todeta että sidonta itsessään on mun tekosia, mutta autokuskina ollut äiree 69v virkkasi liinat..
Mutta ei 200..300 m päivässä kuten kuulemma kuuluisi =D.Suht hyvinhän tuo sujuu.....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.