Tiedote Pluspakkitilausten kansalaistottelemattomuus.

borg

administi
Ylläpitäjä
Ilmeisesti huhuttu underground-kansanliike on kehittänyt luovan kansalaistottelemattomuuskampanjan. Minulle alkaa kerääntyä pluspakkeja ja plus adpakkeja, jotka on ostettu lahjaksi MINULLE! :outs::outs::outs::outs::outs:

Olen nyt sitten kunnioittanut tilaajien toivomuksia ja lahjonut itseni.

Vilpittömät kiitokset tuesta foorumille!

Jos nyt joku ihmettelee, mitä ovat Plus Pack ja Plus ADpack, niin niiden kuvaukset ovat täällä. Niitä voi ostaa tuolta.

HUOMAUTUS!
Joskus tämän kevään aikana Konekansa-foorumin ohjelmisto pitää päivittää uuteen versioon. Versionvaihto johtaa kaikkien foorumin add-on lisäysten poistamiseen käytöstä. Sitten tehdään päivitys ja sen jälkeen on jonkin aikaa kurjaa. Voi olla pidempäänkin outoa. Englanninkielisiä herjoja tulee esiintymään siellä sun täällä ennen kuin käännös saadaan kuntoon.

Nykyiset lisäosat eivät ole yhteensopivia uuden ohjelmiston kanssa. Uuteen softaan pitää etsiskellä käypäisiä lisäosia, joilla saadaan mukavia lisäominaisuuksia foorumin toimintaa tukeneille ja tukeville, eli juuri näille pluspakkilaisille. Se ei tapahdu ihan silmänräpäyksessä ja uusien lisäosien kielikin on aluksi englantia, ennen kuin ne saa käännettyä. Joitakin lisäominaisuuksia katoaa ja tilalle tulee uusia.

Tämä tahtoo sanoa sitä, että juuri tällä hetkellä Plus pack on kehno hankinta, jos ajattelee mitä sillä aivan lähitulevaisuudessa tulee saamaan. Olen siis varoittanut. Ugh.

EDIT: Jo nykyhetkellä jotkin tuossa nykyisessä lisäosien ominaisuuslistassa kuvatuista toiminnoista ovat pois käytöstä. Syynä tähän on se, että lisäosien koodaajien kiinnostus on siirtynyt XenForon kakkosversioon, eikä kaikkia 1-version lisäosia enää ylläpidetä.

Viimeksi muokattu:
Voe rähmä ....... Tiedossa on siis ankeita ja vaikeita aikoja, päivityksen jälkeen ......
Toivottavasti ne vitun kuvat nyt sentään säilyy, niitä on hukattu jo riittävän monta tuhatta kappaletta .......

Voe rähmä ....... Tiedossa on siis ankeita ja vaikeita aikoja, päivityksen jälkeen ......
Toivottavasti ne vitun kuvat nyt sentään säilyy, niitä on hukattu jo riittävän monta tuhatta kappaletta .......
Niiden pitäisi kyllä säilyä hyvin, koska foorumin galleria on ihan XenForon natiivi tuote, eikä ulkoisten koodaajien tekemä.

Tämä tahtoo sanoa sitä, että juuri tällä hetkellä Plus pack on kehno hankinta, jos ajattelee mitä sillä aivan lähitulevaisuudessa tulee saamaan. Olen siis varoittanut. Ugh.
Nooh, sopiihan sitä varoitella, mutta ei se estäne meitä tukemasta hyvää yritystä =).

Kehitystyöhön ja ylläpidon toimintaan nää menee niin ei haittaa vaikka tällä hetkellä huonompi hankinta olisikin.

Oikeassa olet. Ei ole nykyään enää suuria perheitä eli sen 7 lapsen äidin löytäminen ei niin helppoa ole, kuvan ottamisesta nyt puhumattakaan :rotfl:

Kehitystyöhön ja ylläpidon toimintaan nää menee niin ei haittaa vaikka tällä hetkellä huonompi hankinta olisikin.

Ei sukupuolisyrjivästi, mutta kokemusta toiselta puolelta ei ole.

Eukosta maksaa moni mies huomaamattakin enemmän kuin tästä foorumista. Täällä kuitenkin porukka on ymmärtävämpää sille, että nojatuolissa on moottori ja että pihassa on "vähän" ja vain "pintaruosteista" konekalustoa, joka melkein toimii. Alias aarteita.

Puhumatakaan niistä tyttösistä joiden tunti maksaa enemmän kuin adpäkki nollalla perässä...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin