Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
En se minä ollut, se oli Pirkka.No nyt kun Roosa kerran on avannut pelin kuvapostauksilla niin...
Elä nyt noin nipo oo.... Ikävä tyyppi..... Voit jäädä vielä ilman lahjoja tulevaisuudessa.....OFFTOPICCIA!
Eikös tuolla jo yksi kiihtynyt foorumilainen luvannut hoitaa homman. Odotellaan vaan rauhassa.Pitäsköhän tolle borgilla antaa bannia, kun hänen aloittama ketju luisuu lukitusuhkan alle?...
Kyllä se oli jusape joka ensin alkoi vitun kuvista höpistä.@Roosa n pitää aina ruveta hulluttelemaan. Muuten niin siistiä jutustelua.![]()
NIIH!Ja nyt on ylpeää äijää kun menit postaamaan härpäkkeesi kuvan palstalle ihmeteltäväksi. Melkoinen pariskunta olette.Kyllä se oli jusape joka ensin alkoi vitun kuvista höpistä.NIIH!
Niih, ne, mitä on foorumisoftan alaisuudessa tallennettu..... Paa.Li menetyksen myötä meni varmaan useita satoja kuvia avaruuden bittisekamelskaan, joita ei käytännössä ole muualla tallennettu. Muutaku pöytälaatikolla, josta tiettyjen kuvien- kuvasarjojen penkominen sieltä 15-30.000 kuvan joukosta on aika työlästä.....Kyllä se oli jusape joka ensin alkoi vitun kuvista höpistä.NIIH!
Nyt kun joku interwebbiä haravoiva hakukone yhdistää yllä olevan sekä allaolevan...Kyllä se oli jusape joka ensin alkoi vitun kuvista höpistä.NIIH!
..ja tekee johtopäätöksiä niinkuin tekoälyttömyys vain osaa, on kohta @jusape lla selittämistä jollekin muullekin instanssille kuin @Roosa lle...Muutaku pöytälaatikolla, josta tiettyjen kuvien- kuvasarjojen penkominen sieltä 15-30.000 kuvan joukosta on aika työlästä.....


...





Älä loukkaa possuja.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.