Kontsa
Jäteläjä.
Mutta vastausta ei ole annettu kertaakaan.Jotenki minä arvasin tämän. Montakohan kertaa minä vielä kerkiän kysymään
.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mutta vastausta ei ole annettu kertaakaan.Jotenki minä arvasin tämän. Montakohan kertaa minä vielä kerkiän kysymään
.
Ruiskuitu pohjalliselle tehdään
Ananas on varmaankin ehditty jo käsitellä? Sehän tosiaan kuuluu pizzaaan (ei toki ihan kaikkiin variaatioihin).
Kyllä se sopii pääruokapizzaankin!Hyvinkin sopii jos olet kehittelemässä jonkinlaista jälkiruokapizzaa.
Pizzaan voi laittaa ihan kaikkea mahdollista syötävää materiaalia.
Silleenhän se on aikanaan kehittynytkin, Kaikki viikon jämät yhdelle letulle.
öPizzaan voi laittaa ihan kaikkea mahdollista syötävää materiaalia.
Lähes kaikkia mahdollisia jämiä,hedelmistä teemme jälkkäriä.Pizzaan voi laittaa ihan kaikkea mahdollista syötävää materiaalia.
Muutaman kerran Italiassa käyneenä sanoisin, että olen syönyt siellä maailman huonoimmat pizzat. Sanoisin näin useamman pizzan keskiarvona, enkä nyt ota mukaan vertailuun mitään saarioisen eineslättyjä. Yhdet parhaimmista olen syönyt Tukholman vanhassa kaupungissa.Meneppä selittämään tuo sisilialaisille, lupara laulaa...
Kerran olen käynyt pistäytymässä junalla Ranskan puolelta. Olikohan San Remo se kaupunki. Pizza jäi Mieleen, koska se tosiaan oli niin huono.Italiassa käyneenä sanoisin, että olen syönyt siellä maailman huonoimmat pizzat
Muutaman kerran Italiassa käyneenä sanoisin, että olen syönyt siellä maailman huonoimmat pizzat. Sanoisin näin useamman pizzan keskiarvona, enkä nyt ota mukaan vertailuun mitään saarioisen eineslättyjä. Yhdet parhaimmista olen syönyt Tukholman vanhassa kaupungissa.
Toki mauissa on eroja (koska kissa sanoi niin muniaan nuollessaan).
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.