Pizza

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruiskuitu pohjalliselle tehdään Tapanin päivänä jo perinteinen jouluruokailun lopetus pitsa, 1/3 ruisjauhoo, 1/3 kaurahiutaletta ja loppu vaikka vehnäjauhoo tai ohraa, mitä sattuu olemaan, saa ainakin rapean pohjallisen.

Maitoonkin kannattaa kokeilla pizzapohjaa tehdä.
Kääntää reunat ja laittaa vaikka vähän juustoa ja aurinkokuivattua tomaattia reunan täytteeksi.

Ruiskuitu pohjalliselle tehdään
DAfYg-DXoAALyT1.jpg

No onko tuo ny niin ruokahalua herättävä....:rolleyes:

Pizzaan voi laittaa ihan kaikkea mahdollista syötävää materiaalia.

Silleenhän se on aikanaan kehittynytkin, Kaikki viikon jämät yhdelle letulle.

ö

Lähes kaikkia mahdollisia jämiä,hedelmistä teemme jälkkäriä.

Meneppä selittämään tuo sisilialaisille, lupara laulaa...
Muutaman kerran Italiassa käyneenä sanoisin, että olen syönyt siellä maailman huonoimmat pizzat. Sanoisin näin useamman pizzan keskiarvona, enkä nyt ota mukaan vertailuun mitään saarioisen eineslättyjä. Yhdet parhaimmista olen syönyt Tukholman vanhassa kaupungissa.

Toki mauissa on eroja (koska kissa sanoi niin muniaan nuollessaan).

Muutaman kerran Italiassa käyneenä sanoisin, että olen syönyt siellä maailman huonoimmat pizzat. Sanoisin näin useamman pizzan keskiarvona, enkä nyt ota mukaan vertailuun mitään saarioisen eineslättyjä. Yhdet parhaimmista olen syönyt Tukholman vanhassa kaupungissa.

Toki mauissa on eroja (koska kissa sanoi niin muniaan nuollessaan).

Luigi ja Mario landiassa myös poikkeena joutunu tekeen täysin saman havainnon, ei ollu hääppöstä.

Jos lie niin, että tällä kansainvälisellä pizzatyylillä on saman verran tekemistä alkuperäisen kanssa kuin karjalanpiirakalla ja sen tekemiseen käytetyllä mallilla. Ei tarkoituskaan maistua samalta. :rolleyes:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin