Pienehköt kysymykset,joille ei viitsi tehdä uutta topiikkia.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToniT81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tossa kuvassa näkyy tuo imuputken muovinen mötikkä joka tollasil klipseillä kiinni. tarttee varmaan purkaa ja kattoa mitä pitää sisällään. siihen väliin kyselin uutta tiivistettä mutta ei saa..
Amazon product ASIN B07F71XPR1
nyt on tutkittu ja avattu. siinä imupuolen murkulassa on takaisku ja o rengas, koko on sisä reikä 16mm ja ulkohalkaisija 19mm paksuus siis 1.5mm. eli vuoto vois olla tuo o-rengas tai letkuliitin jossa oli orginaali pika klemmari. koko suodatin hässäkkä pöydälle ja avaus tuo imupuoli, todettu o-rengas, mitattu ja kasattu, suulla kun puhalsi lähtevään ei ilma virrannu, ja tulevaan niin virtas eli takaisku toimii, lyhensin imuletkua liitoksen verran ja kunnollinen polttoaine letkuklemmari tilalle, hyvin toimi, lie huomenna selviää kuin toimii. sit jos ei niin hakea tuommoinen o- renkula jostain ja kokeilla sitä sit vaihtaa. eli perästä kuuluu jos ei toimi.
 
nyt on tutkittu ja avattu. siinä imupuolen murkulassa on takaisku ja o rengas, koko on sisä reikä 16mm ja ulkohalkaisija 19mm paksuus siis 1.5mm. eli vuoto vois olla tuo o-rengas tai letkuliitin jossa oli orginaali pika klemmari. koko suodatin hässäkkä pöydälle ja avaus tuo imupuoli, todettu o-rengas, mitattu ja kasattu, suulla kun puhalsi lähtevään ei ilma virrannu, ja tulevaan niin virtas eli takaisku toimii, lyhensin imuletkua liitoksen verran ja kunnollinen polttoaine letkuklemmari tilalle, hyvin toimi, lie huomenna selviää kuin toimii. sit jos ei niin hakea tuommoinen o- renkula jostain ja kokeilla sitä sit vaihtaa. eli perästä kuuluu jos ei toimi.
Et oo sitte vulkanoivaa teippiä keksiny vetää siihen saumakohtaan...
 
Vaatii ainakin kaasuläpän, säätyvän kaasunannostelun ja varmaan siten lambdan ja ecun tapaisen. Jakajapumppu perusmuodossaan säätää ennakkoa vain kierrosluvun perusteella? Syötöt hyvin vähille ja todnäk pelaa läpi kierroslukualueen puristussytytteisenä jos dieselin määrä vaan aina pidetään riittävänä.
Kuusakosken kautta kierrättäminen varmaan kyllä helpointa.
Sehän kuulostaa kalliilta. Onneksi valtio maksaa koko riemun. Eläkkeistä voidaan leikata sen verran että saadaan diesel-meset kaasutettua. Saksalaisten kaasuttamisen suunnittelu kuulostaa kyllä melko makaaberilta. Onkohan vasemmistolaisissa paljon kipa-päitä - ei uskoisi.
:epätieto:
 
Tarttis ketjurataksia 4kpl 3/4" ketjulle , 40-45 piikkisiä ..... Mistäköhän kantseis katella ....
Rullaketjuissa on paria eri sttandardia, joissa Ameriikkalainen ( rulla n.11.9mm ) ja euruuppalainen, ( rullakoko 12.07mm ) ja tuo Ämeriikan malli vissiin tulisi kyseeseen ....
 
Ketjut ( nykyiset ) tarvii jatkoa kun nyky iso-ratakset on vain 35-piikkiset, 10-piikkisiä "voimansyöttö" rattaita ei ole tarkoitus vaihtaa .....
Eli muuttaa alennus nykyisestä 3.5:1 suhteesta 4-4.5:1 lukemiin ..... 6x4 härveliin siis.....
 
Onneksi on riisseli :) :homer:
Jaa-a

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006309397.html

Yksi kuva kertoo: Näin kävi diesel- ja bensa-autojen hinnoille Suomessa – kannattaako dieseliä enää ostaa?

aee5441fab26478983f287c79b583e23.jpg
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös