Pienehköt kysymykset,joille ei viitsi tehdä uutta topiikkia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToniT81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei Sheefferiin löydy valmista kiinnikettä. On sävellettävä enempi ja vähempi. Pienempi tuska pilkkoa käytettyä kuin uutta...

Ei Sheefferiin löydy valmista kiinnikettä. On sävellettävä enempi ja vähempi. Pienempi tuska pilkkoa käytettyä kuin uutta...
Joo ei varmaan tähän malliin jotenka sovitteluun oon varautunutki.
Tuo tappiväli tässä enite mietityttää. Sitä kun on hankaleempi muuttaa. Kun on 25mm ero seehverin ja ko osan mitoissa. Koiranluu vai mikä se nivel nyt on, tulee eri asentoon. Eikö se jo vaikuta kahan liikerataan 25mm ero?

Eikö se jo vaikuta kahan liikerataan 25mm ero?
Toki. Meillä kerran oli Syväsen konepajan Valtra, jonka salojakauhaan tuli tuo mittavirhe toiste päin. Väänti nivelhässäkän lopulta mutkalle.

Niin sitä minä vaan, että liekö edes korvakkeiden leveys sattuu? Yleensä ne on saanut tehdä ihan alusta lähtien uusiksi.

Koiranluun pituus helppo muuttaa.
Tappikoko,joko puslaa tai aarporaus isommaksi jos varoja isontaa,kumpi sitte tarpeen.

Onhan se pituus helppo muuttaa, mut silloin muuttuu nivel, eli kääntösuhteetkin, jos kiinnikkeessä on 25mm pidempi nivelpisteiden väli kuin nyt, niin liikerata jää lyhyemmäksi ....

Ostaisko uuden vai käytetyn?

Uusi olis tarjouksessa ja luulin jo, että myyntierä loppui. Jostain niitä kuitenkin ilmestyi taas myyntiin. Ehdin jo eilen kirota, että vetkuttelin. Päätin tämän perusteella sitten ostaa käytetyn. Nyt niitä uusia kuitenkin saa. Voi vattu, tiedä nyt sitten...

Turvaistuin on vähän sellainen että käytetystä ei tiedä onko kolaroitu ja kuinka vanha todellisuudessa on. Käytännössä ovat kertakäyttökamaa ja aika edullisia loppupeleissa hankkia versus onnettomuudessa loukkaantuminen vanhanaikaisen turvaistuimen vuoksi. Koskaan ei saisi olla niin tiukkaa tai visuta tällaisissa asioissa.

Turvaistuin on vähän sellainen että käytetystä ei tiedä
Tämä on kyllä sitä akkojen juttua, jota paljon netissä levitetään. Olen ostanut kaksi käytettyä jo. Molemmat olivat melkein uusia ja hinnaltaan noin 1/10 uudesta. Voin siis kokemuksesta kertoa miten asia on. Ei eroa käytetyn auton ostamisesta yhtään mitenkään. Tuotteeseen on mahdollisuus tutustua ja niin pitääkin tehdä. Jos ei ole taitoa, niin silloin on todellakin parempi ostaa uusi. Tämä tuote on sen verran yksinkertainen kapistus, että sen on tutkinut viidessä minuutissa.

Oikeastaan olen hyvin tyytyväinen tuohon informaatioon, mitä netissä jaetaan. Saa tehdä hyviä kauppoja! No, nyt sorruin ostamaan uuden, koska hyvä hinta ja käytännössä ilmainen toimitus. Vaakakupissa tosin painoi hankinnan helppous ja nopeus tällä kertaa.

Käytetyt turvakaukalot usein virheettömiä, kun eivät ne ole vauvalla kuin yhden vuoden. Moni ostaa kuitenkin uuden. Turvaistuimissa sen sijaan on kaikenlaista kaupan. Ne rähjääntyvät toisilla kyllä aika äkkiä.

Jokainen suojaa rakkaampansa sillä arvolla mitä pitää heidän arvona. Minulle he ovat korvaamattomat.

Jokainen suojaa rakkaampansa sillä arvolla mitä pitää heidän arvona. Minulle he ovat korvaamattomat.

Minnoon aatellu tässä ku oon päiväkodin pihalla kattonu minkälaisiin jakkaroihin niitä tenavia istutetaan että hyvin näkyy autosta, jakkarasta ja iskän tai äitin käytöksestä että kuinka korkealle jalustalle se kakru on nostettu:eek:. Hyvinki selvästi erottuu ne tenavat joidenka vanhemmat on esim meidän mini akkaa heti vähintäänkin psykologisiin tutkimuksiin toimittamassa että se on hullu ku leikin syövereissä on kynsi raapassu johonki naarmun:oops::eek: . Ei oo kauaakaan ku tällanen tilanne oli että isukki mulle tuli reuhaamaan että sille sun kakaralle pitää jotain tehdä ku raapi meidän tyttöäo_O noo pääsinpä sanomaan että nyhän met oomma tasoissa ku se sun tyttös oli raapassu viikko sitten tota meittiin ipanaao_O:cool::D. Elikkäs rahaa voi käyttää mutta ei sillä sitä turvaa välttämättä sen enempää saa ku käyttämällä tervettä järkeä:). Tietenkihän nää turva istumet/kaukalot vanhenee niissähän on joku parasta ennen... Mulla on tossa omassa kulkineen tapasessa helevetin rumassa pätkä pajerossa velipojalta käytettynä ostettu jakkara mielelläänhän toi mini akka siinä istuu ja jotenki näyttää että sieltä päiväkodilta olis monikin tenava vapaaehtoinen kiipeemään siihen mitsun jakkaralle :). Emmää taas muuta tässäkään mitään järkeä mutta kuha taas jotain....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin