Viestiketju:
PAUKKEET! Onko Paukepäiville tulijoita?

Aletaanpas palailemaan aiheeseen, äijät.... ​AJANKOHTA ALKAA LÄHESTYÄ JA YLLÄTTÄVÄN ÄKKIÄ !

Itte olen mukana ainakin Allukalla ja Nuffilla, jos kyytiin mahtuu myös 1410Taavi, borg kaiketi tulee "rosamunda"n kanssa, samoin DjEzgo84 värkkeineen, x-kpl?, JHD ? , gaz169 paikalla homerin ja Dnepr:in kanssa ?
Muita ??

"Huoltotiimi" mukana jos Kokemäeltä muistetaan noukkia!!:eyepop:

Koitetaan muistaa..... Ja sut pistetään sitten vaikka kanttiiniin soppaa ja makkaraa myymään.... Tai jotain muuta kivaa puuhaa keksitään.....

Aletaanpas palailemaan aiheeseen, äijät.... ​AJANKOHTA ALKAA LÄHESTYÄ JA YLLÄTTÄVÄN ÄKKIÄ !

Itte olen mukana ainakin Allukalla ja Nuffilla, jos kyytiin mahtuu myös 1410Taavi, borg kaiketi tulee "rosamunda"n kanssa, samoin DjEzgo84 värkkeineen, x-kpl?, JHD ? , gaz169 paikalla homerin ja Dnepr:in kanssa ?
Muita ??

Emännän kanssa, jos mahtuu mukaan. :D

Pakko..... Ai, Emäntä on "vanha kampe tai museovärkki" vai....:rotfl:

Vaiko senverran rompetta mukana että tilanpuute kulkineessa voi tulla, tai sitten kuulon suojaamiseksi jättää pois kyydistä....

Pakko..... Ai, Emäntä on "vanha kampe tai museovärkki" vai....:rotfl:

Vaiko senverran rompetta mukana että tilanpuute kulkineessa voi tulla, tai sitten kuulon suojaamiseksi jättää pois kyydistä....
"Mikä se on tuo ruma kapistus tuossa takana, kuuluuko se hytrauliikkaan?", jotenkin noin kysyttiin kivenpyörittäjän kylässä, kun kurvasivat pihaan emäntä traktorin takakauhassa.

KOLME VIIKKOA AIKAA !!!

PAUKEP_IV_T_2014_1024x719_.jpg

Tiukka on aikataulu, vekotukset on vileä vaiheessa:

Moposta puuttuu kaasarit ja toinen sytkäpuola (74cc läppäpytyt ja tehoputket on ruuvattu kiinni)

Pikkutraktorillekin alkaa nokkapeltiä syntymään, pari viikonloppua aikaa saada raudat oikeaan muotoon ja sitten viedään maalattavaksi.
Sitten tietusti kavereiden tykit yms. laitokset mitä tarttis saada myös valmiiksi. Ne ei onneksi ole täysin minun vastuulla.

Viimeksi muokattu:
NYT KAIKKI HEREILLE !!!!

PARI VIIKKOA ENÄÄ !!! HOPIHOPI !!!

Kiirettä kyllä ittelläkin pitää saada värkit sihen kuntoon, että.... Mut kyl ne siittä...

Perskules, koko vkl töitä aamusta iltaan. Eli tänä vuonna jää väliin.:(

Takaisin