Viestiketju:
PAUKKEET! Onko Paukepäiville tulijoita?

Puhhhh... "jälkikäynneistä" kotiuduttu..... Hyvät oli savusaunan löylyt ja kylpytynnyrin vesikin oli lämmintä, evästäkin oli aivan riittävästi.....

Kuvia ja videoklippejäkin tulee josain kohtaa....

Osa 1 :

Osa 2 ATSsän kyydissä :

Osa 3, "luukusta ulkona" kuvattu ATS kyytiä :

Kuvakoostetta paikalta TÄSTÄ

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lisää tulee.....

ATS vielä...

ARA - kaivuri, vuosmallia -70 ?? , piti oikein itte hiukkan kokeilla, vipujen liikkeet ei ole muuten mitään lyhkäsiä "ranneliikkeellä" tehtäviä.....

Vielä jokunen pätkä ....

Eikös tuo Michigan olekin jossain siellä, missä intiaanit tapasivat lähetellä savumerkkejään? :D

Hei, onko tämän vuoden tapahtumasta vielä varmuutta? Olisi mukava saada merkittyä kalenteriin kaikki häppeningit, että saa laitettua loma-anomukset näihin tärkeisiin tapahtumiin ajoissa.

Naamakirjan puolelta bongasin ilmoituksen, että tänävuona olisi Paukepäivät tulossa! Ajankohtana 24-25 toukokuuta. Nyt pääsee kehittelemään uusia ideoita ja saattamaan keskeneräisiä projekteja loppuun.

Soon sitä myöden selvä juttu.... Alliksen ja Nuffin kanssa sitten ainakin mukana olen.....

Naamakirjan puolelta bongasin ilmoituksen, että tänävuona olisi Paukepäivät tulossa! Ajankohtana 24-25 toukokuuta. Nyt pääsee kehittelemään uusia ideoita ja saattamaan keskeneräisiä projekteja loppuun.

Tuohon olisi siis 15 viikkoa aikaa..... Saas nähdä, sitten mitä kaikkea värkkiä tänävuonna olisi paikanpäällä.... Paria juttua itte suunnitellut tai ajatellut koittaa houkutella paikalle....

Eli tänävuonna (99.99% varmuudella) paikalla olen Alliksen ja TURBO-Nuffin kanssa ainakin....... Jarrutkin nuffiin ehtii ennen tekemään, ja jotain muutakin parannusta koneisiin....

Onkos jo paljon innokkaita laitteidentuojia, jotka uskaltaa kertoa asiasta?

Alkupalaveria siis pidettiin ja "sotasuunnitelmaa" laadittiin eilenillalla pienen "ydin"porukan kesken, samalla vähän savusaunoen ja kylpytynnyrissäkin asioita pohtien.....

Asioista paremmin lähiaikoina varmaan lisää tullaan tiedottamaan. Koitan pitää teitä vähän ajantasalla jatkossa....

Jos jonku vehkeen sais eres kutakuinki nippuun niin sitte koska olis takaraja ilmottautua?

Erikseen ei tarvitse ilmoittautua, mutta tosin suotavaa on tietenkin.

Juu eikun mukaan vaan. Tavallaan mahdolliseen mukanaoloon riittää täälläkin ilmoitus..... Kyllä mun kautta tietoa eteenpäin menee....

Ja UW, tänävuonna sunkin on lähdettävä paikanpäälle. Jos päiväreissun tekee, lauantai on touhua täynnä jostain aamu 7-> ilta ????
Sunnuntaina pitkanmatkalaiset alkaa pakkailla vehkeitä jo alkuiltapäivästä, ja 2-3 aikaan viimevuonna oli jo aika lailla paikka hiljentynyt...

Aletaanpas palailemaan aiheeseen, äijät.... ​AJANKOHTA ALKAA LÄHESTYÄ JA YLLÄTTÄVÄN ÄKKIÄ !

Itte olen mukana ainakin Allukalla ja Nuffilla, jos kyytiin mahtuu myös 1410Taavi, borg kaiketi tulee "rosamunda"n kanssa, samoin DjEzgo84 värkkeineen, x-kpl?, JHD ? , gaz169 paikalla homerin ja Dnepr:in kanssa ?
Muita ??

Takaisin