PAUKKEET! Onko Paukepäiville tulijoita?

Mää kans, ehkäpä roudaan tuon Alliksenkin sinne, ajatuksena olisi....

Edit: Anssi ja borg, kait tekin olette tänäkin vuonna tulossa, kuten viimevuonna oli puhetta....

Viimeksi muokattu:
Anssista en vielä tiedä, mutta itse pitää kyllä laittaa anomus viikonloppulomasta vetämään.

Juu siis ilman muuta kannattaa olla yön yli. On ainakin noi edeltävien pirskeiden illanvietot olleet kokolailla legendaarisia! Yöpyä voi mihin sattuu nukahtaan, toki omat asuntoautot/vaunut on tervetulleita, tilaa on! Sama pätee myös muuten tuohon kalustoon, sitä voi tuoda jo hyvissä ajoin, eikä poisvientikään ole saman päivän asia, toisin kuin jossain parkkipaikkatapahtumissa. Eli voi ruveta kyseleen lavettikyytejä jo nyt...

Näin autoilijaa paikallisella grillillä päivällä, puhuin alliksen rahdista, lupas kyllä heittää, ja jos nuhvin saan kasaan, pistetään lavetti perään.....

Kyl borgin ja Anssin kans tykättiin viimevuotisesta päivästä joka oltiin, ja olihan Huopakin siellä myös. Keli oli ainakin silloin mitä mahtavin.....
Ja alueena hieno paikka....

Viimeksi muokattu:
Hep! Täältä nousee yksi käsi päiville lähtijäksi, koitetaan löytää sopiva kärry auton perään että saa härvelin mukaan. Kaverit mukaan ja roudtripille.

Kesälomaa olen jo anonut tuolle ajalle ja alustavat neuvottelut pirttihirmun kanssa on käyty. Todennäköisyys saapumiselle varsin hyvä.

Aikaa 2 päivää vajaa viisviikkoa, tulijat? keitä kansalaisia? Tässä ketjussa sanoneet tulevansa, DjEzko84, uw, borg, minä...Anssista ei taas mitään tietoa vai? mites huopa? varmaankin näkyy kun liki on ? entäs viimevuonna tapahtuman missannut "jussi" ?

2xF4k, poitsu kyytiin ja paikalle vaan....
Ferkuman, MF-8 siheks kuntoon ja näytille paikanpäälle? Huittisista n. 13km Tampereen suuntaan, ei matka sieltä niin mahottoman pitkä tonne ole, hienoon tapahtumaan....

Ferkuman, MF-8 siheks kuntoon ja näytille paikanpäälle? Huittisista n. 13km Tampereen suuntaan, ei matka sieltä niin mahottoman pitkä tonne ole, hienoon tapahtumaan....

Voishan MF-8.sin näytille viemistä joskus harkita,mutta tänä vuon ei kyl kerkee,kun tos on niin paljon vielä hommaa/viimeistelemistä. Seuraava projekti nostolaitteen jälkeen on lehtikerääjä perään ja niittokone sivulle niin sais niistäkin vaikka isompia kuvia traktorin viereen näytille :kuvaaja:
Tosin kerääjäkin on jo valmiina odottamassa asennusta/rakentelua,myös hevosniittokoneen teräpalkki hiluineen hankittuna.

pitikö tonne jollain tavoin ilmottautua? hitto ku ei tiedä tulisko vai ei.. ja jos sit tuleekin ni pitäis olla ilmottautunu..

Ei tarvii ilmoa, voit ilmoittamattakin tuoda jonkin romppeen jos haluat....
Tosin jo varmaan perjantaina olis hyvä isommat romppeet ainakin paikalla olla, pienemmät maamoottorit tai rattori rivistöön ehtinee la-aamunakin ajoissa, tapahtuma taitaa alkaa kymmenen-yhentoista maissa vissiin ??

Määkään mitään ilmottanut ole, ainoostaan täällä ja masipuolen ketjussa sanonut jotta Allis olis tarkotus roudata paikalle, se tosin viedään jo ko. viikolla jokuehtoo ennakkoon paikaalle...

no mä tuskin mitään konetta oon tuomassa vaan muuten vaan olis kiva tulla kattelee vanhoja koneit.. mut luin jostain et pitäis silloinkin ilmottautua.. et tietävät vähän paljonko on porukkaa tulos.. ja paikan sais samal tietää.. noin niinku tarkemmin..

Lähinnä kait soppa ja makkarapuolen takia, mitään anniskelutelttaa tms tuolla ei ole, eli omat sihit mukaan ja "julkiseen hörppimiseen" paikalla ei puututa, kuka miten kehtaakin...

Muoksia vähän...:)

Osoitetta saa kysellessä, paukepäivien osoitteesta tai vaikka meikältä....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin