Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Kun mun Spotifyssa joululauluista aika jätti niin siellä soi Kaupunki kahden virran Radio. Mulle kovin hyvin korvaan sopivaa musiikkia. Tikkukyntisenä en premiumia ole ostanut vaan kärsin mainoksista. Eipä tuolla tule mainoksia ainakaan enempää kuin kaupallisilla radiokanavilla.
Tuota spotifya kuuntelen yleensä vain kun olen pöytäkoneella nettiä selatessa.
Keskustelupalstoja selatessa tuo voi huoletta soida ja jos youtubea katson niin vieraskielisillä sivustoilla ollessa voi videon ääni olla huoletta pois kun lontoon ym. murteet eivät niin kiinnosta. Jos vain videolla on puhuva pää jota en jaksa katsoa niin skippaan pois. Oli vaikka sitten suomenkielinenkin.

Mielummin olisin laittanut live-version, mutta vaikka niitä on youtubessa monta, niin en löytänyt erityisen hyvää. Joten albumiversio, Molly Hatchet:

Eipäs ole Mollya tullut kuunneltua aikoihin. Ysärillä tuli kuunneltua hyvinkin paljon saomin kuin The Georgia Satellitesia.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin