Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jätä omaan arvoonsa...Olen rekisteröinyt tämän nimittelyn ja tulen muistamaan sen. Terv. Halveksittava säälittävä kusipää.
Tulen muistamaan tämäntyyppiset asiat ja henkilöt.Jätä omaan arvoonsa...
Minä lopetin radion kuuntelun, koska jokaisella kanavalla pitää olla juontajaksi itseään kutsuva kailottaja tai mielellään pari, jonka pääsyvaatimuksena on olematon yleissivistys sekä alhainen älykkyys. Sitten nämä huutavat päällekkäin jotain mistä eivät mitään ymmärrä. Ylen maakuntaradiot oli pitkään kuunneltavissa, mutta nykyään niiden toiminta on ajettu alas, niin eipä sielläkään ole kuunneltavaa. Nykyään käytän radiota sen verran, että suljen sen, jos rouvan jäljiltä autossa se on päällä.Mainosten takia lopetin radion kuuntelun heti kun älykännykästä sai muita ohjelmia kuuluviin... Kaikista ärsyttävimpiin kuului silloin joskus Tiimarin mainokset ja siksi oletan että osittain Tiimarin konkurssi johtui ärsyttävästä mainoksesta ja siksi oli ansaittu.
Ne on samaa virmaa, montako firmaa tai konsernia on jotka radiokanavia omistavat, taitaa olla reippaasti alle yhden käden sormien laskettavissa.....Olen huonmannut että joidenkin kanavien mainostauotkin on synkronoitu keskenään; ei auta vaikka vaihtaa kanavaa kun toiseltakin tulee mainoskakkaa yhtäaikaa.
- "Mä olin mökillä landella. Mun piti kantaa vettä, tiätsä, semmosella, mikä se ny on...? Astia missä on kahva, ja siitä voi roikottaa sitä?" Sitten toinen höpöttäjä tietää: - "Se on ämpäri."Ei kestä kuunnella arkipäivisin kanavilla jaakaavia ns toimittajia, joilla on loputtomasti juttuja tyyllin "voitteko kuvitella, pyykkinaru katkesi eilen". Väittäisin, että arkipäivisin tunnin ohjelma-ajassa ei ole puoltakaan tuntia musiikkia, vaan leijonanosa kuluu toimittajan höpistessä ja samaan aikaan eri kanavilla tulevissa mainoksissa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.