Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Järvenpään timanttitiskissä oli ainaki 15v sitten se taka akselin pafineensäätöhässäkkä heti hyllyssä vajaalla tonnilla. Uskon että on edelleen tallessa. Sillon vaan tein uudet putket ja maalasin murkulan kauniiksi ni suikkapää oli tyytyväinen.
MB587290 on alkuperäinen varaosanumero.MB618321 Onko toi se alkuperäinen varaosa numero?
Kax putkea on mahdollista laittaa väärin ja ne olen kokeillut ristiin ja ja kotterosta katos jarrut miltei kokonaanOnko ne putket nyt oikeassa järjestyksessä?
Kyllähän sen venttiilin saa purettua, jos niikseen on.
Mites ne on, kun siinähän on kolme putkiyhdettä vierekkäin? Keskimmäisestä kuuluu lähteä taka-akselille.Kax putkea on mahdollista laittaa väärin ja ne olen kokeillut ristiin
Onko niissä samankokoiset liitokset? Saksalaisissa pelaavat pitkälti niillä välttäen tämmöiset kokonaan. Toki tässä taitaa nyt olla itse tehdyt putket, ettei se väärään putkeen väärän liitoksen tekokaan sinänsä mahdotonta ole.Mites ne on, kun siinähän on kolme putkiyhdettä vierekkäin? Keskimmäisestä kuuluu lähteä taka-akselille.
linkkuvipu näissä ruostuu jumiin, mutta sen saa herkistettyä
https://e-pajero.pl/uklad-hamulcowy/2957-korektor-sily-hamowania-l200-2500td-k34-k74-mb618321.html
Tolla orkkis numerolla ku hakee niin se kääntyy l200:sen osaksi enemmän ku äkkiä. Just samannäköinen käikäle. Minä oon melko varma että toi olis passeli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.