Tuokko mulle samalla sit superalkosta pari lavaa kaljaa? Ottaa huvin ja hyödyn tosta lastaamisestaMuuttuisiko narahdus, jos lastaa takaluukun täyteen painoa ja sitten painaisi jarrupoljinta?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuokko mulle samalla sit superalkosta pari lavaa kaljaa? Ottaa huvin ja hyödyn tosta lastaamisestaMuuttuisiko narahdus, jos lastaa takaluukun täyteen painoa ja sitten painaisi jarrupoljinta?
Muuttuisiko narahdus, jos lastaa takaluukun täyteen painoa ja sitten painaisi jarrupoljinta? Tai käsin manipuloi venttiilin toiseen äärilaitaan?
Ei oo kelevottomalla ajolupaa tie päälleTuokko mulle samalla sit superalkosta pari lavaa kaljaa? Ottaa huvin ja hyödyn tosta lastaamisesta![]()
Se ongelma on ollut turvonneissa kumeissa. Toiminut pitkään sillä normaalilla toimintaliikematkalla, mutta kun kerran polkaistaan syvemmälle, niin siitä ei enää kalua tule.Mä vaihtaisin pääsylinterin.
Niitä on menny, kun ollut putket tyhjät tai muuten ropattu jarruja.
Mun mielestäni se pitäis olla juuri tämä. Tuo 9mm taitaa olla sylinterin kiinnitys.
Hae numerolla: MB316369 | Aero Motors OÜ
aeromotors.fi
Etin tämän osan valmistenumerolla![]()
Putken lähdön kierre mitattu vaan reiästä ja merkattu miten sattuu. Varmaan ihan vakio m10x1 koska vapaareikä silloin 9mmNäytä liitetiedosto 154892 ottaappa tästä taas saatana selvää. Mitä toi sisäkierre 9mm tarkoittaa kun ainaki mittaamalla nipan minä sain ihan 10mm tuloksen. Auton tiedoilla ku kattoo niin antaa eri näköisen sylinterin sitte ku otti ihan vanhan 2.3 dieselin tiedoilla niin löyty kuvan mukaan oikea mutta mitä helevettiä 9mm![]()
Putken lähdön kierre mitattu vaan reiästä ja merkattu miten sattuu. Varmaan ihan vakio m10x1 koska vapaareikä silloin 9mm
Pari kpl tilasin joskus kytkimen pääsylintereitä ja niissä oli myös lähtö merkattu 9mm kierteeksi. 10x1 niissä kuitenkin oli niinkuin pitikin.Samaa pyörittelin mielessäni ja toivon. Siinä vaan ku selasi muita vaihtoehtoja niin siinä epäsopivassa oli sitten 10mm putkilähdöt merkittynä.
Niinpä, pari kpl nuita tilasin niin siksi reiätkin monikossa.Sanoisin, M9 putkilähtö on jokseenkin epätodennäköinen, koska sellaisia nippoja ei ole yleisesti myynnissä.
Sitä paitsi kytkinsylintereissä on yleensä vain yksi kierrereikä putkelle
Viittasin lähinnä tuohon osan myyntikuvaukseen, kun siinä lukee M9 ja kaksi kierrettä.Niinpä, pari kpl nuita tilasin niin siksi reiätkin monikossa.![]()
Yks per sylinteri oli/on.
Alkuperäisellä varaosanumerolla ei ainakaan heti osunut silmään tarvikeosaa.
Alkuperäisellä varaosanumerolla ei ainakaan heti osunut silmään tarvikeosaa.
Minä katson illalla, jos muistan.MB618321 Onko toi se alkuperäinen varaosa numero?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.