On mulla se ollu. Mutta tekoälli saa ihan ite hoitaa enimmäkseen jos ei kokonaan sen editoinninKannattaa VsCode laittaa siihen koodin editointiin. Yksikin välilyönti tms sisennysvirhe niin koodi paskoontuu ja ei toimi.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
On mulla se ollu. Mutta tekoälli saa ihan ite hoitaa enimmäkseen jos ei kokonaan sen editoinninKannattaa VsCode laittaa siihen koodin editointiin. Yksikin välilyönti tms sisennysvirhe niin koodi paskoontuu ja ei toimi.
Helpoimmillaan (muttei niin hienoimmillaan) se lie pätkä letkua, 2 klemmaria ja letkun sisään sopiva terästapin pätkä.Suorittamani empiirisen tutkimuksen mukaan puutappi ei turpoa niin että pitäis bensaa. Mutta sain hanan liikkumaan ja ainekin tulee sieltä mistä pitäis, eli letkun päästä. Pitää tuo alipainepuoli tukkia jollain ja ihmetellä toi kikotin kasaan ilman että sitä yrittää uudelleen polttaa…
Näytä liitetiedosto 170586
Milläs ällillä sinä oot sitä vatkannu?On mulla se ollu. Mutta tekoälli saa ihan ite hoitaa enimmäkseen jos ei kokonaan sen editoinnin
Niin paitsi silloin kun ei ole letkua, muuta kuin puutarhasellaista ja klemmaritkin kaikki turhan suuria. On toi lähtö ehkä max 6 milliä.. Piti siis soveltaa olemassa olevilla asioilla.Helpoimmillaan (muttei niin hienoimmillaan) se lie pätkä letkua, 2 klemmaria ja letkun sisään sopiva terästapin pätkä.
Tilasin claude pro:n ja Sonnet 5 max oon käyttänyt. Veivaa tosiaan parhaimmillaan kertakäskyllä itekseen sen puoli tuntia ja joskus asia jää jopa kesken. Tukevampiakin malleja löytyy mutta niillä käyttöaika jää sitten vielä lyhemmäksiMilläs ällillä sinä oot sitä vatkannu?
Mie oon käyttäny geminiä ja copilottia ristiin
Aika spesifiä ohjetta tulee laitettua mutta varmuuden välttämiseksi käytän sitä mallia joka miettii kunnolla eikä toivottavasti kohella ihan mitä sattuu.vähän taidatte isoja palasia tehdä, ehkä kannattaa tehdä pienemmissä erissä ja spesifimpejä taskeja eikä ympäripyöreyksiä (kakkaa sisään paskaa ulos tms).
ite mitä noita pyöritelly nin ihan max parin minuutin ajoissa mennään, ei ne tykkää liian isoja kokonaisuuksia ajella kun alkaa sekoilla ihan omiaan.
Hinnasta päätellen voisin kuvitella olevan kultaa.Juu ei ihan perus rautaa ole. Ei nyt vaan muistu yhtään mieleen mitä toi oli.
Pitäähän nyt varaosahinnat saada kohdilleen kun ton kokoinen uusi ohjausjärjestelmän kera alkaa kuulemma lähentelee 50 kiloeuroa.mistä helvetin kiskuriniumista nuo on tehty, ei tuommonen loota noin paljon maksa vaikka olisi mikä.. katteet kohillaan
Aika spesifiä ohjetta tulee laitettua mutta varmuuden välttämiseksi käytän sitä mallia joka miettii kunnolla eikä toivottavasti kohella ihan mitä sattuu.
Käytännössä jos käskee sille vaikka suunnitella kokonaisen profiilin rouhintatyökierron ja ottaa huomioon että työkalun nirkon säde on oltava kompensoitavissa koneessa tai softassa ja kaikki parametrit on löydyttävä ja toimittava niin se miettii pitkään ja hartaasti. Tuohan myös testaa koodia omassa hiekkalaatikossaan, huomaa bugeja ja korjaa niitä ennen kuin laittaa tuloksiaan esille.
Saman verran, juurikin kuus vuotta sitten huhtikuussa ku oli pumpun letkutus tuli röökaaminen lopetettua.Onneksi olen ollut jo kohta kuus vuotta ilman.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.