Pistosahalla pari minuuttia per rengas. Aloitus puukolla reikä. Aikaisemmin tehnyt peltisaksilla, mutta toi pistosaha on kätevä.Millä leikkasit?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pistosahalla pari minuuttia per rengas. Aloitus puukolla reikä. Aikaisemmin tehnyt peltisaksilla, mutta toi pistosaha on kätevä.Millä leikkasit?
Tuo on muuten hyvinkin saman näköinen mitä yritin joskus kysellä että mikähän minua tuli vastaan Karjaan shellin läheisyydessä
Mg Midget TD -51. Uudempi TF on hyvin saman näköinen, mutta siinä on lokasuojiin upotetut ajovalot.Tuo on muuten hyvinkin saman näköinen mitä yritin joskus kysellä että mikähän minua tuli vastaan Karjaan shellin läheisyydessä
Oon jonkun kerran kokeillu pienillä erillä, mutta ei ehi valmistua. Vaikka oon esikasvattanu taimetkin ajoissa sisällä.Maissit meni multiin
5-6 vuotta tuota ollut ja jokavuosi on valmistunut. Lajike Sun Spring FI.Oon jonkun kerran kokeillu pienillä erillä, mutta ei ehi valmistua. Vaikka oon esikasvattanu taimetkin ajoissa sisällä.
Stigassa taka-akseli kallellaan.Mökillä käytiin laittamassa kaikki kesäkuntoon. Uudenkarhea stigakin lähti kun vähän ryypytti tuoreella bensalla ja sai nurtsin ajettua.Olisi ollut mukava jäädä yöksikin mutta huomiselle pukkaa tytsyn synttäreitä.
Näytä liitetiedosto 168478
Näytä liitetiedosto 168479
Vinopäiden aika ei ole ohitse.Stigassa taka-akseli kallellaan.
Menee myös nätisti ja helposti katkoteräveitsellä.Pistosahalla pari minuuttia per rengas. Aloitus puukolla reikä. Aikaisemmin tehnyt peltisaksilla, mutta toi pistosaha on kätevä.
Joo se on sähköjohdon pätkällä kiinni kun ei mennyt enää takuuseen..Stigassa taka-akseli kallellaan.
Mikäs nuhvis?
Hyvää parannetaan. Eihän nuo koskaan ole täysin valmiita. Ja jos siltä tuntuu että nyt on hyvä niin huomenna tulee eteen ettei tämä riitä.Mikäs nuhvis?
Vaihdetaan nokka-akseli toiseen, eri asteilla olevaan + muutetaan sen ajoitusta myöhemmälle, pumpusta jos sais enempi ulos + muutetaan myös ruiskutusennakkoa myöhemmälle, ja tarkistetaan suuttimien paineet ja kansi, ettei ole seetejä irronnut.Mikäs nuhvis?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.