Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Ja nyt niissä kasvaa kurkkua. Meni vähän myöhäiseen tämä ulosistutus.

20260530_164236558.webp

Maissit meni multiin ja Puska mustikan rivivälit parturoitu.
Harmillisesti tullut 30 vuotta sitten laitettua liika pienellä rivivälillä, ei tahdo mikään Virkki oikein mahtua kulkemaan.

IMG20260530150348.webp

IMG20260530184138.webp

Maissit meni multiin ja Puska mustikan rivivälit parturoitu.
Harmillisesti tullut 30 vuotta sitten laitettua liika pienellä rivivälillä, ei tahdo mikään Virkki oikein mahtua kulkemaan
Oon jonkun kerran kokeillu pienillä erillä, mutta ei ehi valmistua. Vaikka oon esikasvattanu taimetkin ajoissa sisällä.
5-6 vuotta tuota ollut ja jokavuosi on valmistunut. Lajike Sun Spring FI.
Viime suvena meni valmistuminen aika myöhäseen, mutta ehtivät kuitennii.
Kylvö toukokuun alussa ja istutus toukokuun lopulla.

Mökillä käytiin laittamassa kaikki kesäkuntoon. Uudenkarhea stigakin lähti kun vähän ryypytti tuoreella bensalla ja sai nurtsin ajettua. :) Olisi ollut mukava jäädä yöksikin mutta huomiselle pukkaa tytsyn synttäreitä.

IMG_2181.webp

IMG_2183.webp

Iltapäivällä häjyflikka totesi että nyt olisi intoa siivota ja pestä oma auto. Pakkohan oli tuosta ottaa koppi. Hän ajoi Audinsa hallin viereen varjoon ja imuroi sisätilat sekä liinalla siivosi sisätilat ja ovien pielet. Alkoi pesemään ulkoa ja ehdotti mulle että laita painepesuri valmiiksi että saa kunnolla pestyä. Kovinkin hyvin homman teki.
Oikeasti tuo siivousvimma tarttui ja emännän kanssa parista muustakin autosta imuroitiin sisätilat pitihän sitä pestä oma Volvokin.

Mikäs nuhvis?
Vaihdetaan nokka-akseli toiseen, eri asteilla olevaan + muutetaan sen ajoitusta myöhemmälle, pumpusta jos sais enempi ulos + muutetaan myös ruiskutusennakkoa myöhemmälle, ja tarkistetaan suuttimien paineet ja kansi, ettei ole seetejä irronnut.
Moottorin 10-vuotishuoltoa siis....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin