Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

@aaretti lt ostin ku o vähä vileen suloa..portteriin pit laittaa,mut mänee nyt näiki

20251129_165413.webp

Kylällä kävin korjaamassa kolhitun pressutallin putken. Jahtiautosta meinas tippua tehostajan pumppu,kukalie jättänyt pultit löysälle. Nyt pysyy taas.
Emännän harrastekammariin laitoin parit uudet hyllyt, sovellakiskoa ja liimapuulevyä.
Uuneista tuhkat pois ja uunin lämmitystä. Siinäpä tärkeimmät...

Tänään paikkasin takalasin aukosta oikeen puolenkin. Nyt paikkaus loppu suoraan messinkiin tossa vasemmalla, niin kokeilin piruuttaan laittaa messingin päälle juoksutetta ennenku vetäsin kaks viimestä täppää siihen viereen. Tais jopa toimia...
WhatsApp-Kuva 2025-11-30 klo 00.22.34_53619424.webp

Siivosin tallia ja tutkailin aarteita joita voisi myydä tahi muuten hävittää.
Niin paljon olen yrittänyt kaupitella ja jopa lahjoittaa, etten enää juuri viitsi. Romulava on paljon helpompi. Lahjoitettaviakaan kukaan ei viitsi noutaa, pakata ja lähettää pitäis ja vielä itse maksaa rahti.

Kävelty metsässä koiran kanssa, istuttu kivillä ja kannoilla katsellen - ihmetellen luonnon elämää.
Ulkoilun merkissä valoisa aika on mennyt huippu sään sen salliessa, nyt laskeutuu taas pimeys ja liha keitto pata vain porisee. On nälkä mutta kohta se lähtee, rusleipää ja lihakeittoa nam.

Kyllä tuo asia on ollut aistittavissa omissakin poistohommissa.
Onneksi on se roskapönttö pihassa ja metalliromulava työmaalla.
Mutta viepäs roskismutkaan ehjänä romulavalle, niin varmasti häviää muutamassa tunnissa, mutta kukaan ei ilmaiseksikaan kotoa hae.

Nykyään jos olen ilmoitellut jotain lahjoitettavaksi eikä kelpaa, niin en ehjänä romuksikaan laita, kyllä - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu - käy.

Viimeksi muokattu:
Nykyään jos olen ilmoitellut jotain lahjoitettavaksi eikä kelpaa, niin en ehjänä romuksikaan laita, kyllä - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu - käy.
Miksi - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -.

Monen romun kanssa on niin, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

Itsellä on kiinnostusta rajoittanut se, että kuljetuskalustossa on ollut vajetta. Nyt piti herättää Sprinter viiden vuoden horroksesta, että sai tyttärelle ilmaisen pianon haettua. Vaan jo pelottaa, että mihin tämä nyt johtaa... :äh:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin