Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä kiertääkö, asentaja selvis tällä kertaa ilman OHO jutskaa.Onnea uuden kiertoilma uunin omistajalle.![]()
Niin paljon olen yrittänyt kaupitella ja jopa lahjoittaa, etten enää juuri viitsi. Romulava on paljon helpompi. Lahjoitettaviakaan kukaan ei viitsi noutaa, pakata ja lähettää pitäis ja vielä itse maksaa rahti.Siivosin tallia ja tutkailin aarteita joita voisi myydä tahi muuten hävittää.
Kyllä tuo asia on ollut aistittavissa omissakin poistohommissa.Lahjoitettaviakaan kukaan ei viitsi noutaa
Mutta viepäs roskismutkaan ehjänä romulavalle, niin varmasti häviää muutamassa tunnissa, mutta kukaan ei ilmaiseksikaan kotoa hae.Kyllä tuo asia on ollut aistittavissa omissakin poistohommissa.
Onneksi on se roskapönttö pihassa ja metalliromulava työmaalla.
Äidin lupa on myös hyvä.
Miksi - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -.Nykyään jos olen ilmoitellut jotain lahjoitettavaksi eikä kelpaa, niin en ehjänä romuksikaan laita, kyllä - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu - käy.
Jos ei kelpaa tulla ehjänä hakemaan ja päätän lahjoittaa jäteyhtiön omaisuudeksi, niin krutsaamalla ehkäisen jäteyhtiön omaisuuden anastamista.Miksi - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -.

Kohta keulii tahtoi tai eiCase,patu&tapio yhteensovitusta
Näytä liitetiedosto 160797
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.