Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Kymiringille saavuttu. Kilpuri katsastettu hyväksytysti ja nyt voi huoltoukko ottaa loivan kupin.
20250919_180805.webp

500 sarjalaisen avantin kävin huoltamassa ja samalla hetken kattelin hursimökkiryömaata. Isäntä itse hakenut hirsiaihiot metsästä ja sahannu/ jyrsiny hirret. Kuulemma eka kerta kun hirsihommia teki.

Eilen illasta kotiuduttu työreissulta Vaasasta ja tänään vihdoin siivottu yläpihalta puunkaatopuuhastelun jätteet kasoihin jotta pääsee ne hakettamaan.

IMG_4395.webp

Tällä päivämäärällä 20.9.2025 olen saavuttanut sen pisteen elämässä, että olen lukenut kaikki Suomessa julkaistut Aku Ankka lehdet (pois lukien extrat yms). Ps. En juhli.

Aamulla yhdelle rouvalle liesituulettimen vaihto. päivällä pojan huoneeseen liukuovivaatekaapin kokoamista. Melkein neljä tuntia ruokataukoineen kaapin kasausta... seuraavan kaapin kasaa joku amatimies, ei haittaa vaikka pari sataa maksais. Ei ole ikealainen vaan kalliimpi joten ohjeetkin on paskemmat joskaan fataalia virhettä ei tullut. Likka ja poika auttoi.

Viime viikolla tuli katkaistua tuo oven alapuu malliksi irroitettava. Saa suurempaa kalustoa sisään ja uloskin tarvittaessa. Vaihdoin tuohon vielä siipimutterit, niin saa ilman työkaluja irroitettua. Syynä viritykseen on pääasiassa ulkonäkö.

IMG20250913114245.webp
IMG20250913114327.webp

Kerta se on ensimmäinenkin kun rataMicralla pitää tehdä keskeytysilmoitus. Päivän kisalähdön ekamutkassa tuli ahdas paikka ja osumaa kuskin etunurkkaan. Timo kurvasi ratavarikolle kysyen että miltä näyttää. Totesin että pyörä on tullut taaksepäin mutta mahtuu pyörimään joten lähti takaisin radalle. Lähdön jälkeen varikkopilttuussa tunkilla ylös ja havainto että alatukivarsi on mutkalla. Etunurkan olisi nippareilla ja jesarilla saanut ajokuntoon mutta tukivarren murtuma oli juttu ettei tarvi enää ajaa huomenna. Varmaankin osan olisi saanut jos todella olisi halunnut mutta luokan mestaruus karkasi käsistä joten antaa olla.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin