Ei näkyny, nyt jäi kopsaus saamatta.Tuu huomenna Vääksyyn niin mä voin kopsauttaa kipsillä kaaliin, vähä tyyliin ku Pelle Pèloton teki ennen ajatuslaatikon keksimistä...
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei näkyny, nyt jäi kopsaus saamatta.Tuu huomenna Vääksyyn niin mä voin kopsauttaa kipsillä kaaliin, vähä tyyliin ku Pelle Pèloton teki ennen ajatuslaatikon keksimistä...
Olin mä siellä 13:30-17:00, päällä Konekansapaita.Ei näkyny, nyt jäi kopsaus saamatta.
No ei vaa törmätty, ite olin 15:30-16:30.Olin mä siellä 13:30-17:00, päällä Konekasapaita.
Olet siis sairastunut Perkinssonin tautiin.Tutustuttu perkinsin sielun elämään.

Melkein irrotin nuhvist pumpun ja soitin siulle..jotaki kurjaa välillä..röpöttää ja ei saant löpöä..siirtopumppu,tankinsihti,putket katottu läpi ja suotimet uusittu ei olt apua. Minimekist kylki auki,ni ol kerma paskaa havaittavissaYhdet super majorin suuttimet tarkistettu / säädetty paineet - ei ollut kärkien vaihtotarvetta ja tämän pumppu säädetty myöskin.
Yhdet 1390 taavetin suuttimet tarkistettu, ei säätö / kärkien vaihtotarvetta.
Majorin Traaderin turbo kuutosen suuttimet katsottu, näistä meni kärjet uusiksi.
Olikin sitten hieman sekalainen seurakunta näissä, yks nenä oli 4*0.260, kaks oli 4*0.330, yks oli 4*0.350 ja yks 4*0.280.
Kasattu uusilla 4*0.280 nenillä + paineet laitettu n.205bar.
Näytä liitetiedosto 170117
Istutin kirsikkapuun ja join olutta.
Millä noi reijät tehdään, vai eikö niitä tarvi ollenkaan. Mikälie suodatin?
Alkoi rätisemään ja suhisemaan korvissa.
Reduktio venttiilin säätö istukka. Joku ne poraa, en minä.Millä noi reijät tehdään, vai eikö niitä tarvi ollenkaan. Mikälie suodatin?
Työstökeskus tuohon hommaan ja hydrauli jakopää, kova metalli poralla sole ku maistaa niin reiät on.On siinä hommaa. Laskin suurpiirteisesti jotta 2500 reikää.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.