Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Voisko tuosta todeta kuten se tuttu vanhemman kansan guppe joka cee-kirjaimista tai muistakaan hienouksista välittänyt niin totesi että mulla on kitroen jossa on kipien lamput.
Enovainaa puhui aina Opel Sorsasta.Voisko tuosta todeta kuten se tuttu vanhemman kansan guppe joka cee-kirjaimista tai muistakaan hienouksista välittänyt niin totesi että mulla on kitroen jossa on kipien lamput.![]()
Pappa kävi Pismassa kaupassa...Enovainaa puhui aina Opel Sorsasta.
En osta vielä lippuja tuohon kyytiin vaikka ois miten halvalla
vaimon täti-vainaa kävi Lintissä.Pappa kävi Pismassa kaupassa...
on se turvallisempi lentökyyti kuin mikään naapurimaassaEn osta vielä lippuja tuohon kyytiin vaikka ois miten halvalla![]()
Äitini kanssa puhui lintistä.vaimon täti-vainaa kävi Lintissä.
Aikanaan Pirellin Kintturaato oli huippurengas...Kerran kuulin että "kuulee..Mitä tuo hiake maksaa tuolla ulkona. Se missä on kipien lisävalot ja mikeliinin renkaat."
Naapuriin ei oo kiirus ja paras ois diyon se turvallisempi lentökyyti kuin mikään naapurimaassa
Tuu ihmeess... ja mä tuun kyllä kyytiin, jos sen tänne ehjänä lennät ja laskeutumisen jälkeen kone ja kuski ovat vielä lentokelpoisia,Naapuriin ei oo kiirus ja paras ois diy![]()
![]()
Kopteri vähä viel vaihees mut pari lupalippua ois teesekamikatselentokyytiin mut se kiinteäsiipinen EV97 meni jo etelään talvehtimaan ja se rättisiipi Ikarus ois tarjolla Hyvinkäällä niin ei kauheesti nappaa ku lokkikin jo lentää siivestä läpiTuu ihmeess... ja mä tuun kyllä kyytiin, jos sen tänne ehjänä lennät ja laskeutumisen jälkeen kone ja kuski ovat vielä lentokelpoisia,![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.