Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Eipä lähtenyt natinat alapallon vaihdolla, yläpallo olikin se joka äänsi..osaa ei varastossa suomessa eli ruotsista tilaten, genuiini pala.

Narinat hiljenee vaseliinispraylla. Menee vähemmän kapitaalia. Vaihtaa sitten kun on väljä. Väljä nivel ei narise :D Itse olen laittanut joskus jopa rasvanipan, jos helppo homma. Ei tarvitse niveltä vaihtaa - koskaan.

Narinat hiljenee vaseliinispraylla. Menee vähemmän kapitaalia. Vaihtaa sitten kun on väljä. Väljä nivel ei narise :D Itse olen laittanut joskus jopa rasvanipan, jos helppo homma. Ei tarvitse niveltä vaihtaa - koskaan.
Nyt täytyy sanoa että väljä tuo yläpallo on ja vaihto mm. siksi että pian on Huihaita kuljetettava semmoisen suikkapäisen sedän sörkittävänä, kyllähän cardaani semmoisen sedän tietää, on varmaan aika tuttu hahmo ollut aikoinaan :D

Lumen shovelointia ihan manuaalisesti pihasta & tieltä, hiki tuli, seurasin katseella kun kuusmetrisen tolpanpäässä loimotti 7000 lumenin ledipaketti aggrekaattikäytöllä, toimi ja valaisi.

Kummasti koheni mesen ryhti uusilla jousilla ja jousikumeilla ( tosin molemmin puolin piti ne jousikorvakkeet uusia sitten loppupeleissä ....

WP_20160202_009.webp WP_20160202_010 1.webp WP_20160202_011.webp WP_20160202_012.webp

Yllättävän siisti väyrynen ulkoisesti pinnoiltaan noin vanhaksi ja paljon ajetuksi:ohhoh: Mätäkylkisiä monesti näkyy,kun parkkipaikoilla katsellut.

Täähän alkaa olla vasta sisäänajettu isolohko ( 270CDI ) ..... Alta 250tkm enää miljoonaan mittarissa .....

Ei tosiaan sen parempaa tietoa ole kyllä asiasta, ei sitten niin yhtään mitään ......
Nykyisellä omistajalla ollut reippaan puolvuotta....... ( joka ei ole ..... jätän sanomatta .... )

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin