Mikaelille traktori

Viestiketju:
Mikaelille traktori

Vaimo onnneksi on minua paljon viisaampi ja paljon enemmän kouluja käynyt niin se ymmärtää, mitä tapahtuu jos ukko tekee 15 tunnin työpäiviä keskellä talvea ja ei jaksa lumihommia tehdä.

Tämä tapahtui 3 päivässä mutta ei tuohon olis traktori välttämättä auttanut. Pudotin pikkukatoksesta lumet vikko sitten ja nyt se putkikehikkoinen vanha katos romahti :confused: Roskiin menee keväällä ja mitään kriittistä siellä ei ollut säilytyksessä.

Näytä liitetiedosto 89331
Hyvä, hyvä! Nyt voi hankkia kunnon traktoritallin! :D
 
Vaimo onnneksi on minua paljon viisaampi ja paljon enemmän kouluja käynyt niin se ymmärtää, mitä tapahtuu jos ukko tekee 15 tunnin työpäiviä keskellä talvea ja ei jaksa lumihommia tehdä.

Tämä tapahtui 3 päivässä mutta ei tuohon olis traktori välttämättä auttanut. Pudotin pikkukatoksesta lumet vikko sitten ja nyt se putkikehikkoinen vanha katos romahti :confused: Roskiin menee keväällä ja mitään kriittistä siellä ei ollut säilytyksessä.

Näytä liitetiedosto 89331
kyllä nyt on aihetta kaluston hankintaan kysymättä eikun luuri helistämään....
 
Vaimo onnneksi on minua paljon viisaampi ja paljon enemmän kouluja käynyt niin se ymmärtää, mitä tapahtuu jos ukko tekee 15 tunnin työpäiviä keskellä talvea ja ei jaksa lumihommia tehdä.

Tämä tapahtui 3 päivässä mutta ei tuohon olis traktori välttämättä auttanut. Pudotin pikkukatoksesta lumet vikko sitten ja nyt se putkikehikkoinen vanha katos romahti :confused: Roskiin menee keväällä ja mitään kriittistä siellä ei ollut säilytyksessä.

Näytä liitetiedosto 89331
Ruohonleikkuri oli sentään oikeaoppisessa ulkosäilytyksessä, niin ei jäänyt alle....

E: olisko toin isomman sivustojen siivous lumesta aiheellista ?
Kun jos sitä viel lisää odotettavasti tälle kautea tulee ?
 
Ruohonleikkuri oli sentään oikeaoppisessa ulkosäilytyksessä, niin ei jäänyt alle....

E: olisko toin isomman sivustojen siivous lumesta aiheellista ?
Kun jos sitä viel lisää odotettavasti tälle kautea tulee ?
Faija oli eilen käynyt leikkurin kiskomassa pois. Kuvasta ei ehkä näe mutta ajoin isomman katoksen ja tään sortuneen väliin lumilingolla 76cm välin. Oli aivan helvetin vaikeaa ja meni 20min.
 
Pari viikkoa sitten joku, oletettavasti ihan talon asukas putsaili pientä, uudehkoa omakotitalotonttia avantilla. Pirun näppärästi se kävi ja varmasti tuollaiseen hommaan ihan ykkösvalinta. Hinnata taitaa vaan karata ja ei se traktorin korvike kuitenkaan ole.
 
Torissa on ollu suht paljon pikku avantteja myynnissä. Joka viikko useita tulee. Ei se tommosta pikku rattoria korvaa mutta riippuu mitä tarttee.
 
Rahoitus olis nyt ok. Hinta pikkusen pompsahti kun lisäsi kaikki varusteet ja toimituskulut. Pähkäillään tässä nyt vähän viikonloppuna asiaa. Vaimo oli sitä mieltä,
että siitä vaan ostamaan :)
 
Hirmuisen utelias olen että mitä maksoi ja millä varusteilla? YV voi kommentoida myös. ;) Onko noissa muuten miten pitkä toimitusaika?
 
En ole yhtään seurannut noita pientraktorimerkkejä ja myyjiä. Onkos @Mikael ne koneet minkälaisia, mitä se yks kauppuri Juvalla kauppaa. Torissa ilmoittaa paljon.
 
Hirmuisen utelias olen että mitä maksoi ja millä varusteilla? YV voi kommentoida myös. ;) Onko noissa muuten miten pitkä toimitusaika?
Palataan tähän ensi viikolla kun itse kauppa-akti on tapahtunut. Teen sitten oman ketjun traktorille ja siellä keskustellaan mm. hinnoista ja varusteista.

En ole yhtään seurannut noita pientraktorimerkkejä ja myyjiä. Onkos @Mikael ne koneet minkälaisia, mitä se yks kauppuri Juvalla kauppaa. Torissa ilmoittaa paljon.
Juu kyllä Juvalla on yksi myyntipiste.
 
Selviskö se tuo Soliksen tekniikka , koitin vähä kahella intteristä että mite siinä pelaa vaikka ulosotto että onko ajokytkimestä riippumaton , käyttöohjeessa sanotaan vaan että käännä vipu haluamaasi suuntaan ja sillä selevä.
 
Takaisin
Ylös