Taitaa olla joku vuoto orbissa. Mulla teki 405 Valmetti samaa. Noin pari-kolme kierrosta kilometrille piti rattia pyörittää.
nämä tapaukset missä ratti pyörii pikku hiljaa ympäri, ovat olleet mulla ohjaussylinterin tiivistevikoja eikä orbtrol vikoja
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla joku vuoto orbissa. Mulla teki 405 Valmetti samaa. Noin pari-kolme kierrosta kilometrille piti rattia pyörittää.
Onkohan vielä comprexi paikoillaan ?![]()
Valmet 1203 | Myydään | Tori Autot | Tori
Loistoa lykkää. Löyväppä yhtä hieno jostaki. Hienosti laitettu, kuten huomaat. Kunnostettu.autot.tori.fi
Tai ostaa 50v vanha Valmetti mukamas ergonomisella ohjaamolla mihin ei saa varaosia esim vaihteistoon, sekin on mielestäni aika tyhmää.Maksaahan jotku hullut jostain vanhoista piirustuksistakin monia miljoonia, ja se vasta tyhmää onkin. Eihän niitä voi ku kattella.
Eipä ole saanut -90 luvun alun Case IH koneisiinkaan kaikkea vaihteiston osaa enää uutena, ei ole n.15 vuoteen saanut....Tai ostaa 50v vanha Valmetti mukamas ergonomisella ohjaamolla mihin ei saa varaosia esim vaihteistoon, sekin on mielestäni aika tyhmää.
Saapi hyvin esim 60 luvun 565, 500, 70 luvun 502 seen kaikki vaihdelaatikon osat uutena kaupan hyllystä. Ihan jokaikinen nippeli, hammaspyörät akseleiden ja synkrojen kanssa löytyy. Toki ne maksaa ja paljon, ilman niitä eivät anna. Tämä on vain legendaarinen myytti. 05 sarjalaiseen on hankalampi löytää osia uutena.Tai ostaa 50v vanha Valmetti mukamas ergonomisella ohjaamolla mihin ei saa varaosia esim vaihteistoon, sekin on mielestäni aika tyhmää.
Varmaan uustuotantoa jo on. Mutta vaikka 05-sarjan hytin osat on hankalat. Ainakin joku vuosi sitten oli, voi toki uustotantoa sielläkin olla jo. Lämppärin säätövipuja metsästin pitkään, ennen kuin joku kertoi niiden olevan 142/144 Volvon henkilöautosta. Romikselta stten löytyi käypäset. Ovat lienee Volvo yhteistyön aikaan dumpanneet tehtaan varastosta kaiken ylimääräisen hyödynnettävän niihin.Saapi hyvin esim 60 luvun 565, 500, 70 luvun 502 seen kaikki vaihdelaatikon osat uutena kaupan hyllystä. Ihan jokaikinen nippeli, hammaspyörät akseleiden ja synkrojen kanssa löytyy. Toki ne maksaa ja paljon, ilman niitä eivät anna. Tämä on vain legendaarinen myytti. 05 sarjalaiseen on hankalampi löytää osia uutena.
Nuo 565-502 lootan osat on pitkälle uudistuotantoo ja osa vanhan valtion metallin Brasilian tehtaalta tuotua. Siellä on niin paljon 60-70 luvun valluun osaa että ei lopu kesken. Kaikissa acgon 565 Valmetin osissa lukee made in Brazil mitä olen hommannut.Varmaan uustuotantoa jo on. Mutta vaikka 05-sarjan hytin osat on hankalat. Ainakin joku vuosi sitten oli, voi toki uustotantoa sielläkin olla jo. Lämppärin säätövipuja metsästin pitkään, ennen kuin joku kertoi niiden olevan 142/144 Volvon henkilöautosta. Romikselta stten löytyi käypäset. Ovat lienee Volvo yhteistyön aikaan dumpanneet tehtaan varastosta kaiken ylimääräisen hyödynnettävän niihin.
Älä pidä nimee ja osoitetta omana tietonas....Nuo 565-502 lootan osat on pitkälle uudistuotantoo ja osa vanhan valtion metallin Brasilian tehtaalta tuotua. Siellä on niin paljon 60-70 luvun valluun osaa että ei lopu kesken. Kaikissa acgon 565 Valmetin osissa lukee made in Brazil mitä olen hommannut.
Kajaanissa yksi sorvaamo pitää jopa hyllyssä 361 vallun vaihelootan osat. Tekevät itte uudistuotantoo.
Joo ei ole vielä 361stä. Akegears. Mutta ei alkanut mulle 565seen tekee hammaspyörää ryömintälootaan joka on akseliin kiinnitetty, ois vain se hammaspyörä uusittu.Älä pidä nimee ja osoitetta omana tietonas....
Uusiratas kehälle korjaus?ois vain se hammaspyörä uusittu.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.