Mikä se Valmet/Valtroissa maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketsu72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itä-Suomi pohjois-Karjala ei pahemmin ollut Valmet aluetta muinoin, niitä oli todella vähän. Kemiläisen myymät Fordit oli varmaankin enemmistö kuin Hankkijan Massey Fergusonit, Kesko myi Leylandia ja Zetoria. Itse asiassa en tiedä myikö kukaan lähi edustaja Valmettia? Aika monella oli myös vihreitä Deyzejä mistä lie hankkineet. Case - International- Dawid Brown oli täysin tuntematon uudemmissa laitteissa kuin Fiatit Belarukset Volvo Bm saatikka John Deere.

Joku näissä vetoaa:
Tuosta lie saatu jo hyvät rahat vakuutuksesta - lunastukseen tuo lienee menneen, ja sitten on ottanut kertakorvauksen "itse kunnostaakseen".
Ja sit vielä tollanen summa päälle...

Tuosta lie saatu jo hyvät rahat vakuutuksesta - lunastukseen tuo lienee menneen, ja sitten on ottanut kertakorvauksen "itse kunnostaakseen".
Ja sit vielä tollanen summa päälle...
Ei välttämättä kaupungilla ole muuta kuin pakollinen liikennevakuutus. On yleensä sen verran kone- ja autokalustoa, että halvempi olla maksamatta kaskoa jokaisesta ja jos jotain sattuu, niin kärsitään vahingot omasta pussista. Näin on monilla yrityksilläkin, mikäli ajoneuvokanta on omissa nimissä eikä liisareita

Ei välttämättä kaupungilla ole muuta kuin pakollinen liikennevakuutus. On yleensä sen verran kone- ja autokalustoa, että halvempi olla maksamatta kaskoa jokaisesta ja jos jotain sattuu, niin kärsitään vahingot omasta pussista. Näin on monilla yrityksilläkin, mikäli ajoneuvokanta on omissa nimissä eikä liisareita
Eik tuo jonkun peräänajon ollut kärsinyt ? Peräänajajan vakuutuksista korvataan vastapuolen vahingot, vaikkei olis kuin liikennevakuutus.

1000005705.webp

Ei tuo nyt ihan järjetön hinta oo

Vai että belarus. ryssänvehkeitä(valkokin) viimeistään Ukrainan teurastuksen jälkeen en siedä yhtään, viimeinenkin yritys ymmärtää noita porukoita ja tuotteita loppui minulla kyllä siihen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin