Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
varsinki ku vessan lavuaarin yläpuolen ikkunasta kattoo jonkun huru-ukon puuhastelua... Käykääpä itekki vilkaseen jos teilläki on samanlainen naapuriSe nyt ei varsinaisesti ole mikään saavutus
Ikkuna löytyy peiliä ei.varsinki ku vessan lavuaarin yläpuolen ikkunasta kattoo jonkun huru-ukon puuhastelua... Käykääpä itekki vilkaseen jos teilläki on samanlainen naapuri
Joo, välillä on kyllä ihan hatusta vetästyjä vastauksia.Mitä olen tekoälyltä kysynyt, niin suurin osa vastauksista on puutaheinää hallusinaatiota.
Tämä on muuttunut. Nykyään tekoäly usein toimii agenttisesti, eli voit antaa sille tehtäväksi kaivaa tiedon netistä. Se toimii enimmäkseen todella hyvin.Mitä olen tekoälyltä kysynyt, niin suurin osa vastauksista on puutaheinää hallusinaatiota.
Vaikka historiaa on niin vaikeasti löydettävissä netissä, kun on sadossa eri sukututkimuksissa ja kylähistorioissa, niin olen tekoälyllä yrittänyt kysyä ja etsiä, niin tekoäly yhdistelee eri asioita ja keksii niistä ihan omiaan.Tämä on muuttunut. Nykyään tekoäly usein toimii agenttisesti, eli voit antaa sille tehtäväksi kaivaa tiedon netistä. Se toimii enimmäkseen todella hyvin.
Tekoälyn oma tietämys on rajallista, se perustuu pelkästään sen saamaan opetusaineistoon ja mitä se on siitä kyennyt painamaan ”mieleensä”. Jos kysyt kysymyksiä, jotka sen pitää ratkaista vain oman ällinsä perusteella, niin vastaus on usein epäluotettava. Se toimii kuin avulias kaikkitietäjä, joka ei kehtaa sanoa, ettei tiedä, vaan säveltää vastauksen.
Tietenkään kaikilla tekoälyillä ei edes ole pääsyä nettiin, jolloin ei voi olettaakaan saavansa tarkempia, faktoista tarkistettuja tietoja.
Monia eri tapoja olen kokeillut ja helposti menee hallusinaatioksi. Joku laskutoimitusten teko tai muu suora looginen täominta on varmasti helppoa, mutta jos asiasta on ristiriitaista tietoa, kuten vaikka historiassa usein, yhdistelee tekoäly niitä usein miten sattuu ja lisäilee omiaan, että saa yhdistettyä. Ei ymmärrä, että on ristiriitaista tietoa ja niitä pitäisi vertailla.Tekoälyn vastauksissa vaikuttaa myös miten siltä asiaa kysytään, ei vain mitä siltä kysytään.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.