OH2BT
Kansalainen
Eikait sen itse ledin kestoikä ole mikään ongelma vaan sen vaatiman elektroniikan kestävyys. Toinen on ledien mitoitus eli niitä rääkätään maksimivirralla tai jopa yli maksimin jolloin ne paistuu nopeasti pilalle, tämä vielä yhdistettynä alimittaiseen jäähdytykseen.. Taaskaan ei saanut halvalla hyvää...
Totta puhut . (tai siis oikeammin kirjoitat)
Lediketju on niin heikko, kuin sen heikoin ledi on
Haetaan liikaa valovirtaa yhdestä valonheittimestä.
Pistemäisten ledien lämpö ei ehdi johtua valonheittäjän rivoitettuun runkoon.
Välissä on vielä jokin elastinen eristekin.
Mikäli tarvitsee esim pihalle paljon valoa, on muutamat 5-10 Wattiset samassa tolpassa parempi ratkaisu, kuin yksi 50 Wattinen.
Vielä parempi olisi valaistuksen ja näkoaistimuksen kannalta tietysti se, että ne olisivat eri tolpissa tai eri seinille kiinnitettyinä